حفاظ روی دیوار

حفاظ روی دیوار (Wall protection) با ایجاد فضایی امن در ساختمان و جلوگیری از سرقت های غیر منتظره، احساس امنیت را برای شما به ارمغان می آورد. یکی از مواردی که برای بر قراری امنیت در محیط زندگی خود می توانید انجام دهید، نصب نرده روی دیوار می باشد.

 

حفاظ روی دیوار در طرح های مختلفی توسط تولید کنندگان و طراحان ساخته می شود. برای ساخت حفاظ روی دیوار، یک سری استاندارد ها لازمه وجود دارد. در ادامه  این مطلب از صنایع فلزی حفاظ کوروش سعی داریم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار بدهیم.

لیست قیمت حفاظ روی دیوار ارتفاع 120 سانتی‌متر 19 اردیبهشت 1402

ردیف شرح خدمات و کالا تراکم قیمت واحد (تومان)
1 حفاظ آبشاری 11 ردیف 628
2 حفاظ آبشاری 14 ردیف 830
3 حفاظ لیلیوم سه گل 1075
4 حفاظ سرنیزه ای یک طرفه 900
5 حفاظ سرنیزه ای دو طرفه 1000
6 حفاظ سرنیزه ای سه طرفه 1100

حفاظ روی دیوار به ما کمک می کند تا احساس امنیت را به وجودمان راه دهیم. بدون نگرانی از امن نبودن خانه مان به راحتی زندگی کنیم و به کارهایمان سر و سامان دهیم و با آرامش در جریان زندگی شناور شویم. بنابراین نرده روی دیوار از جمله عناصر ضروری می باشند که می بایست آن ها را در هنگام ساخت خانه ها مد نظر قرار داد و به عنوان جزء لاینفک معماری یک ساختمان در طراحی و ساخت آن می بایست به کار رود. 

  • حفاظ روی دیوار آبشاری

    حفاظ آبشاری
  • حفاظ روی دیوار بوته ای

    حفاظ بوته ای
  • حفاظ روی دیوار بوته خاری

    حفاظ بوته خاری
  • حفاظ روی دیوار سرنیزه ای سر خم

    حفاظ سرنیزه ای سر خم
  • حفاظ روی دیوار سرنیزه ای

    حفاظ سرنیزه ای
  • حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی سفید

    حفاظ شاخ گوزنی سفید
  • حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی مشکی

    حفاظ شاخ گوزنی مشکی
  • حفاظ روی دیوار لیلیومی سفید

    حفاظ لیلیومی سفید
  • حفاظ روی دیوار لیلیومی مشکی

    حفاظ لیلیومی مشکی

ساختار نرده حفاظ روی دیوار

در هر محصولی، اینکه خریدار ساختار محصول را بشناسد خیلی مهم است. این ساختار ها در کنار هم می توانند کلی ویژگی خوب یا بد برای محصول بوجود بیاورند. در ادامه به یک سری از ویژگی ها که در هنگام خرید باید دقت کنید، پرداخته ایم.

متریال نرده حفاظ روی دیوار

می توان گفت یکی از مهم ترین موارد که در کیفیت یک محصول موثر است، مواد اولیه است. این مواد اولیه شامل موارد زیر می شود:

  • نوع فلز
  • نوع رنگ
  • نوع جوشکاری
  • نوع طراحی

تک تک موارد بالا اهمیت زیادی در ارائه یک محصول بی نقض به شما را دارد.

ما در محصولاتمان از میلگرد 10 استفاده می کنیم با تدابیر طراحان توانسته ایم مقطع برش را به حداکثر 4 سانتی متر برسانیم.

جوشکاری حفاظ بالای دیوار

جوشکاری اگر حرفه ای و استاندارد انجام شود، محصول مقاوم و مستحکمی را به شما تحویل می دهد. بهترین مدل جوش در محصولات امنیتی، جوش دو طرفه است.

رنگ آمیزی نرده دیوار

روش های مختلفی وجود دارد، اما روش استاندارد رنگ آمیزی کوره ای (الکترواستاتیکی) است. اگر رنگ آمیزی استاندارد باشد، از پوسیدگی جلوگیری می کند و این امر سبب افزایش طول عمر محصول می شود.

لیست قیمت نرده روی دیوار ارتفاع 100 سانتی‌متر 19 اردیبهشت 1402

ردیف شرح خدمات و کالا تراکم قیمت واحد (تومان)
1 حفاظ آبشاری 11 ردیف 550
2 حفاظ آبشاری 14 ردیف 657
3 حفاظ لیلیوم سه گل 797
4 حفاظ سرنیزه ای یک طرفه 623
5 حفاظ سرنیزه ای دو طرفه 770
6 حفاظ سرنیزه ای سه طرفه 903

امنیت بهترین حفاظ روی دیوار

چیزی که انسان در تمام طول عمرش خواستار آن می باشد و پیوسته در راستای بدست آوردن آن تلاش می کند، امنیت است؛ امنیت جانی، امنیت مالی، امنیت احساسی و غیره. چرا که حس امنیت، آورنده ی بسیاری از حس ها و نتایج مثبت دیگر است.

خب در این مورد چه کاری از دست مردم بر می آید؟ هر کس به چه صورتی می تواند به خودش کمک کند و حس امنیتش را بدست آورد؟ شاید ساده ترین کاری که هر کس برای امنیت خودش، حداقل در محیط شخصی خانه اش، می تواند انجام دهد نصب کردن حفاظ روی دیوار می باشد. می توانید با نصب بهترین حفاظ روی دیوار خانه تان حداقل ایمنی که انتظارش را دارید را برای خود و خانواده تان به ارمغان آورید. 

زیبایی حفاظ لیلیوم روی دیوار

احساس امنیت می تواند حس آرامش را برای شما به ارمغان آورد. بنابراین احتمالا به اهمیت وجود حس امنیت و محیطی امن پی برده اید که تا چه اندازه می تواند در مسیر زندگی شما اهمیت داشته باشد و مسیرتان را هموارتر کند.

حفاظ روی دیوار علاوه بر جنبه امنیتی که دارد و به محیط القاء می کند، دارای جنبه زیبا شناختی نیز می باشد. همچنین نقشی دکوری برای یک ساختمان ایفا می کند. نرده روی دیوار با ایفای نقش زیبا شناختی خود برای یک ساختمان، می تواند نمای یک ساختمان را از حالت کسل کننده و یکنواخت دور کند و به ساختمان روح و معنا ببخشد؛ معنایی از جنس امنیت و آرامش.

جدول قیمت محافظ روی دیوار ارتفاع 80 سانتی‌متر 19 اردیبهشت 1402

ردیف شرح خدمات و کالا تراکم قیمت واحد (تومان)
1 حفاظ آبشاری 11 ردیف 472
2 حفاظ آبشاری 14 ردیف 583
3 حفاظ لیلیوم سه گل 805
4 حفاظ سرنیزه ای یک طرفه 563
5 حفاظ سرنیزه ای دو طرفه 718
6 حفاظ سرنیزه ای سه طرفه 871

انواع حفاظ روی دیوار

نکته شایان توجه دیگری که لازم می‌دانم برای شما مخاطبین عزیز و گرامی، ذکر کنم تا شاید در انتخاب حفاظ روی دیوار به شما  کمکی هرچند کوچک و ناچیز کرده باشم. می خواهم شما را با چند نوع مختلف نرده روی دیوار که در بازار موجود می باشد آشنا کنم.

در ذیل به چند نوع حفاظ روی دیوار که در بازار موجود می باشد اشاره شده است.

حفاظ شاخ گوزنی:

این حفاظ شاخ گوزنی به شدت مقاوم می باشد به دلیل تراکم بالای شاخک های نوک تیز آن که عرضی کافی برای پوشاندن عرض دیوار دارد. قابل نصب روی انواع متریال ها می باشد. این نوع حفاظ در انواع رنگ ها و طبق سلیقه ی مخاطب ساخته می شود.

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

حفاظ لیلیومی:

این نوع حفاظ همانطور که در عکس مشخص است، شبیه به لیلیوم می باشد و جذابیت خاص خود را دارد.

حفاظ روی دیوار لیلیومی

حفاظ بوته ای:

این نوع از حفاظ دارای ساختاری محکم می باشد و به آسانی از دیوار جدا نمی شود.

حفاظ روی دیوار بوته ای

حفاظ سر نیزه ای:

این نوع از حفاظ دارای سر شاخه های بسیار تیزی می باشد و در نوع جدید آن، هر شاخه از چند نیزه تشکیل شده است. 

حفاظ سرنیزه ای

روش های نصب حفاظ روی دیوار حیاط

شاید کمتر کسی به روش نصب توجه کند، اما اگر بهترین حفاظ را نیز خریداری کنید، در صورتی کارآمد خواهد بود که به روش درست نصب بشود. انواع روش های نصب را در ذیل برایتان توضیح داده ایم.

نصب حفاظ روی دیوار با کوبیدن پین در دیوار

پین هایی که در این روش نصب استفاده می شوند، 10 میلی متری هستند. برای این کار ابتدا باید سوراخی به شعاع 4 میلی متر روی دیوار ایجاد کنند. سپس پین ها را در آن کار گذاشته تا مانند پایه حفاظ روی دیوار شوند. نکته ای که باید به آن توجه شود این است که دیوار باید استحکام لازم را دارا باشد.

نصب نرده روی دیوار به روش بیس پلیت

این روش بیشتر مناسب کسانی است که هنوز دیوار را نساخته اند. پس فرصت دارند که از ابتدا پلیت های نصب را در دیوار بگذارند تا استحکام بیشتری داشته باشد.

برای دیوار های ساخته شده نیز می توان این کار را انجام داد. برای این دیوار ها پلیت ها به کمک پین به دیوار نصب می شوند و حفاظ با جوشکاری به آن متصل می شود.

نصب حفاظ روی دیوار به روش چهارستون

در این روش، از هر یک از مدل های بالا می‌توان استفاده کرد. از پین‌ها و پلیت‌ها برای نگه داشتن و محکم کردن چهارستون بر روی دیوار استفاده می‌شود. این ستون ها به دلیل فاصله استانداری که از هم دارند، برای نگه داشتن حفاظ های بلند تر مناسب ترند.

نصب حفاظ بر روی چه دیوارهایی ممکن است؟

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد. جای نگرانی نیست. با روش های مختلف موجود، می توان روی دیوار های گوناگون حفاظ نصب کرد.تنها باید به این توجه شود که هر مدل دیوار روش نصب خاص خودش را دارد که کارشناسان ما آن را برایتان تعیین می کنند. حفاظ‌ها از نظر نوع دیوار مورد نظر عبارتند از:

  • حفاظ دیوار سفالی
  • حفاظ دیوار بتنی
  • حفاظ دیوار آجر فشاری
  • حفاظ دیوار بلوک سیمانی

امکان پرداخت اقساطی خرید حفاظ دیوار ساختمان

شما می توانید به طور اقساطی حفاظ روی دیوار را خریداری کنید. در این روش شما می بایست ابتدا 15 درصد هزینه را پرداخت کنید. مابقی را با اقساط 3 تا 6 ماهه پرداخت کنید. در ضمن نیازی به ضامن ندارید و با چک نیز می توانید نسبت به پرداخت قسطی اقدام کنید.

صنایع فلزی حفاظ کوروش

قطعا هر محصولی توسط برندهای مختلفی تولید و توزیع می شود. از جمله برندهای محبوبی که این حفاظ روی دیوار را با کیفیتی بی نظیر و استحکامی فوق العاده تولید میکند، برند صنایع فلزی حفاظ کوروش می باشد. برند صنایع فلزی حفاظ کوروش با تلاشی بی نظیر، حفاظ هایی مستحکم و قوی برای ایجاد محیطی امن برای شما تولید می کند.

شما می توانید با اطمینان تام به این برند محیط زندگی خود را امن کنید و در امنیت و آرامش زندگی خود را طی کنید. برند صنایع فلزی حفاظ کوروش آماده خدمت به شما عزیزان و بخشیدن حس امنیت به شما می باشد.

سوالات متداول

آیا حفاظ روی دیوار صنایع فلزی کوروش ضمانت دارد؟

بله، تمامی محصولات ما ضمانت دارند.

برای اندازه گیری حفاظ کارفرما باید حضور داشته باشد؟

بله، برای اندازه گیری و ثبت دقیق باید کارفرما حضور داشته باشد.

به چه صورت قیمت گذاری می کنید؟

قیمت گذاری حفاظ روی دیوار به صورت متری می باشد.

از چه نوع رنگی در تولید این حفاظ ها استفاده می شود؟

رنگ کوره ای درجه یک

77 دیدگاه دربارهٔ «حفاظ روی دیوار»

  1. سلام و عرض ادب . من حدودا ۲۰۰ متر حفاظ برای قسمت جنوب کشور نیاز دارم‌. اگه بخام سفارش بدم خودتون برام نصاب میفرستین که برام نصبش رو انجام بده؟ و اینکه ساختش چقدر زمان میبره و همچنین نصبش چقدر طول میکشه ؟ من خودم حفاظ شاخ گوزنی رو انتخاب کردم . ولی فرقش رو با حفاظ بوته ای نمیدونم . چه فرقی با همدیگه دارند این دوتا حفاظ؟ ممنون میشم توضییح بدین و شمارتونپ بزارین که باهاتون تماس بگیرم
    با تشکر
    نیستانی

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما اقاي نيستاني
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      براي دوبست متر از طرف شركت براي نصب نصاب فرستاده مي شود كه براتون كار رو نصب كنند
      حفاظ بوته اي و حفاظ شاخ گوزني به لحاظ ظاهري بسيار شبيه به هم هستند و تنها تفاوت انها در تراكم عرضي حفاظ مي باشد كه حفاظ بوته اي يك رديف ميلگرد بيشتر از حفتظ شاخ گوزني در قسمت عرض دارد كه همين باعث ميشه هم خفاظ ايمني بالاتري داشته باشه هم جلوه ي بهتري داشته باشد
      براي ساخت دويست متر طول حداقل هفت روز كاري زمان مي بره تا حفاظ ساخته بشه و نصبش هم حدودا دو روز زمان ميبره
      براي اطلاعات بيشتر و راهنمايي و مشاوره با شماره 0910-7500507
      تماس بگيريد
      ممنونم از همراهي شما
      موفق باشيد

  2. سلام
    امیدوارم حالتون خوب باسه
    من از مشتری هاتون هستم که خدودا سه هفته پیش برای مت حفاظ روی دیوار احرا کردید و باعث ارامش خاطر ما شدید
    از منزل ما دزدی شده بود و من هر کجا زنگ میردم‌که برای حفاظ روی دیوار انجام بدهند بازه ی زمانیه خیلی طولانی ای به من می گفتند تا اینکه با شرکت شما اشنا شدم
    و سرایط بد و حالت روحی خودم رو گفتم
    و شرکت شما در عرض ۳ روز برای من حفاظ رو اوردن و نصب رو انجام دادند و خیال من و خانواده ام از اینکه خونمون حفاظ داره راحت شد
    خاستم همینجا ازتون تشکر کنم و بگم بهترین هستین

    1. سلام عرض ادب خدمت شما دوست عزیز
      امیدوارم حالتون خپب باشه و امیدوارم هیچ وقت دیگه از منزلتون دزدی و سرقت انجام نگیره و همیشه در کمال ارامش و امنیت زندگی کنین
      برای اتفاق تلخی که برای شما افتاده متاسفم
      برای خدماتی که شرکت ما برای شما ارايه کرده نیازی به تشکر و قدردانی نیست
      همین که تونستین باعث ایجاد رضایت در شما بشیم‌ و ارامش رو تا حدی برای شما ممکن سازیم برای ما باعث خوشحالیه
      ممنونم از نظر لطفی که به مجموعه ی ما دارید
      امیدوارم سال جدید براتون سال خیلی خوبی باشه
      ممنونم از همراهی گرم و صمیمانه ی شما
      موفق و پیروز باشید

  3. سلام
    اميدوارم سال ١٤٠٠ سال خوبي براتون باشه
    من سه ماه پيش از شما حفاظ ابشاري تراكم ١٤ ارتفاع ١٢٠ خريد كردم كه از كار شركتتون و كليه پرسنل از منشي گرفته تا نصاب راضي بودم
    روند شركت برام خيلي جالب بود كه كارشناس به صورت رايگان اعزام ميشد
    واقعيتش چون رايگان بود من اول فكر كردم سركاريه و كسي قرار نيس بياد ولي كارشناستون راس ساعتي كه گفته بودن اومدن و همين خوش قولي نشون ميداد كه با شركت منظمي قراره همكاري داشته باشم . و شك من رو براي خريد رفع كرد و با اينكه از چنتا شركت ديگه استعلام قيمت گرفته بودم در نهايت شركت شمارو برگزيدم
    ممنونم از خدماتي كه به مشتريانتون ارائه ميديد

    1. سلام ‌و عرض ادب خدمت شما اقای ترامشلو عزیز
      امیدوارم حالاون خوب باشه
      من هم برای شما ارزوی سالی خوب و‌پر بار را دارم و امیدوارم که سالی سرشار از شادی و تندرستی برای سما و‌خانوادتان باشد
      حفاظ ابشاری ارتفاع ۱۲۰ با تراکم ۱۴ جز یکی از ایمن ترین حفاظ های ما در مجموعه حفاظ کوروش است که هم به لحاظ ایمنی و هم به لحاظ زیبایی جز حفاظ های خوب می باشد
      خوش حالم‌ که از مجموعه ی ما رضایت داشتین
      و‌ممنون بابت کامنت مثبتتون که با ما به اشتراک گذاشتین
      ممنون بابت همراهی گرم شما
      پیروز و برقرار باشید

  4. سلام و خسته نباشید خدمت شما
    بنده در حال بررسی و استعلام قیمت برای حفاظ روی دیوار برای دور تا دور حیاط منزل مسکونی می باشم
    و تمایل دارم از سرکت شما هم یک پیش فاکتور داشته باشم تا در جلسه ی ساختمان که در اخر هفته قراره برگزار بشه این استعلام های فیمت را همراه با مشخصات حفاظ دیوار ارايه دهم تا ببینم اهالی ساختمان با کدام موافقت می کنند و سفارش رو از کدام شرکت در انتها ثبت می کنم
    با توجه به اینکه من مایلم این خرید از شرکت شما اتفاق بیوفته
    ممنون میشم برای بنده زودتر پیش فاکتور ارسال بفرمایید ،
    براي ايميلم كه برايتان يادداشت كرده ام ارسال بفرماييد
    با تشكر نريماني

  5. سلام خدمت شما دوست عزیز اقای نریمانی
    امیدوارم حالتون خوب باشه
    برای دریافت پیش فاکتور و راهنمایی و بازدید رایگان با شماره ٠٩١٠٧٥٠٠٥٠٧ تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند و متراژتون رو اعلام بفرمایید با خفاظ انتخابیتون تا برای شما پیش فاکتور ارسال شود
    همچنین می توانید از خدماات بازدید رایگان ما نیز استفاده کنین تا کارشناسمون برای بازدید و سنجیدن شرایط پروژه خدمتتون برسن و شما رو بهتر راهنمایی کنند
    تا پیش فاکتور به صورت دقیق برای شما صادر شود تا بتوانید بهتر تصمیم‌گیری کنید در رابطه با خرید
    ممنونم از همراهی شما
    شاد و پیروز و موفق باشید
    بدرود

  6. سلام خسته نباشید امیدوارم حالتون خوب باشه برای ویلایی که در منطقه گلاهک در اطراف تهران دارم می خوام برام حفاظ بزنید دیوارهای ما سه مترو بیست سانت هست که می خواهیم برای این دیوارها حفاظ هایی به ارتفاع ۸۰ سانت استفاده کنیم شما چه نوع حفاظی را پیشنهاد می دهید مابین حفاظ آبشاری و لیلیوم کدومو انتخاب کنیم
    جنس حفاظ هاتون از چه هستش و اینکه آیا میلگرد نمره ۱۲ هم برای کاراتون ان استفاده میکنید و همچنین کدوم قیمت مناسب داره ممنون میشم که راهنمایی کنید

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای جانبی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه برای
      دریافت لیست قیمت محصولات می توانید با شماره ٠٩١٠٧٥٠٠٥٠٧ تماس بگیرید تا همکاران از طریق تلگرام و واتساپ لیست قیمت محصولات را براتون ارسال کنن
      مناسبترین حفاظ روی دیوار بین حفاظ هامون حفاظ شاخ گوزنی می باشد که در از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد و بعد از اون آبشاری و بعد از اون لیلیوم می باشد که می توانید بین آنها انتخاب داشته باشید ارتفاع ۷۰ سانت تا ۱۲۰ سانت ارتفاع مناسبی می باشد که بین اونها ارتفاع ۹۰ بهترین گزینه می باشد که میتوانید از آن استفاده کنید جنسه حفاظ ها از میلگرد هستش و تمام میلگرد ها نمره ده کششی می باشد و برای تهران و اطراف تهران بازدید رایگان است که میتونین از این خدمات استفاده کنید تا کارشناسان بیان و شرایط پروژه را ببینند و اندازه کار را بردارند تا براتون پیش فاکتور ارسال بشه روز خوبی داشته باشید خدا نگهدار

  7. سلام خسته نباشید من برای من منزلم واقع در خیابان مرزداران خیابان اطاعتی حفاظ می خواستم تهیه کنم که با شرکت شما آشنا شدم دیوارها رو اونطور که من اندازه گرفتم حدوداً ۱۹ متر هستش که چهار مارس برای سر درب هست ممنون میشم بگید بین حفاظ هاتون کدوم ایمنی کافی رو داره و خودتون چه پیشنهاد میکنید چه ارتفاعی با چه تراکم مناسب کارم می باشد چند روز بمونه حفاظ ها را تحویل می دهید و روند سفارشتون به چه صورت هست که من بتونم سفارش خود را ثبت کنم با چه کسی باید صحبت کنم در این رابطه که به من مشاوره بدهند و بتونم منو راهنمایی کنند ممنون از شما روزتون بخیر

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای مرادی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      بازدید برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که میتونید از خدمات استفاده کنید با شماره ٠٩١٠٧٥٠٠٥٠٧ تماس بگیرید و آدرس دقیق و محبت کنید که کارشناسان بیان برای اندازه گیری و همچنین شرایط پروژه را ببینند و بگن چه حفاظی برای شما مناسب می باشد حفاظ روی دیوار در انواع و مدل های مختلفی تولید می شود که بهترین آنها حفاظ شاخ گوزنی لیلیوم و آبشاری می باشد که می توانید ارتفاع بین ۷۰ تا ١٢٠ استفاده بفرمایید اما به صرفه‌ترین حفاظ به لحاظ قیمت حفاظ شاخ گوزنی هستش که ایمنی بالایی داره و هم ظاهر قابل قبولی داره و همچنین امنیت منزل شما را برقرار می سازد برای سفارش باید کارشناسان بیان از محل بازدید کنند و اینکه مشاوره بدهند تا براتون پیش فاکتور ارسال بشه و بتونین طبق پیش فاکتور خرید را انجام بدهید
      روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  8. سلام خوب هستین ببخشید میخواستم بدونم این حفاظ هایی که تولید می کنید اولا که رنگشون به چه صورت زده می شه دوم اینکه نحوه اندازه گیری شان به چه صورت هست که من بتونم خودم اندازه بزنم و ببینم که چقدر باید حفاظ تهیه کنیم و اینکه چند روز زمان میبره که آماده بشه و به دست ما برسه و نصب ان چند روز طول میکشه بنده منزل در شهرک شریعتی می باشد آیا برای این قسمت از شهر تهران هم خدمات ارائه می دهید و برای دریافت لیست قیمت و باید با چه شماره ای تماس بگیرم ممنون میشم منو راهنمایی کنید

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای آبادی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه رنگ‌هایی که در رنگ آمیزی حفاظ روی دیوار ها استفاده می شود به صورت کوره ای هستش که الکترواستاتیک می‌باشد و بهترین نوع رنگ در بازار می باشد
      حدوداً ۷ روز کاری زمان میبره که حفاظ ها آماده بشه و همکاران بیان براتون نصب و انجام بدهند
      اندازه ها باید از روی دیوار گرفته شوند که توسط کارشناسان ما انجام می‌شود می توانید برای گرفتن وقت بازدید با شماره ٠٩١٠٧٥٠٠٥٠٧ تماس بگیرید تا کارشناسان برای بازدید خدمتتون برسن
      برای تهران بازدید به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما صحبت کنید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  9. سلام و عرض ادب خدمت شما امیدوارم که حالتون خوب باشه بنده منزلی دارم در میدان شهدای تهران که می خوام برای دیوارهای اون از حفاظ های شرکت شما استفاده کنم که حفاظی که انتخاب کردم حفاظ بوته ای تراکم 12 با ارتفاع نود هستش خواستم بدونم برای لیست قیمت باید به چه شماره پیام بدم که برای من ارسال کنند و اینکه قیمت‌ها به صورت وزن می باشد یا به صورت متری و هر متر از این حفازها ارتفاع نود تراکم ۱۲ چند کیلو آهن مصرف شده است آیا وزنش هم مشخص به چه صورت فروخته میشه و اینکه آیا کسی رو دارید که بیاد برای ما اندازه های دقیق بزنه و بهم فاکتور بده که ما طبق فاکتور برای شما پول واریز کنیم تا برای مون تولید کنید و اینکه ممنون میشم من اگر جواب من را بدهید

    1. سلام و عرض ادب شما جناب آقای زارع عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      بازدیدمون برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که شما می توانید با شماره ٠٩١٠٧٥٠٠٥٠٧ تماس بگیرید و آدرس دقیق تون رو محبت کنید که کارشناسان خدمتتون برسند برای بازدید از منزل تون
      حفاظ بوته ای تراکم ۱۲ با ارتفاع ۹۰ یکی از حفاظ های بسیار ایمنی می باشد که هم ظاهر مناسبی دارد هم ایمنی بالایی داره قیمت‌ها به صورت متر می‌باشد و برای اطلاع از لیست قیمت و همچنین محاسبه وزن آنها با کارشناس فروش مون صحبت کنید تا ایشان دقیقاً بهتون توضیح بدن و در رابطه با وزن و قیمتش هم برای شما جدول ها رو ارسال کنند
      امیدوارم تونسته باشم راهنماییتون کنم روز خوبی داشته باشی خدانگهدار

  10. سلام خسته نباشید من از حفاظ های لیلیوم شما خیلی خوشم اومده و می‌خواهم از رنگ سفید طلایی آن برای روی دیوار استفاده کنم با توجه به اینکه نمای سنگ کرم رنگ هستش و در هامون هم رنگش تقریبا کرم میخواستم از رنگ سفید طلایی حفاظ لیلیومی شما استفاده کنم ارتفاع این حفاظ ها چند سانتی متر می باشد و ایمن ترین حفاظی که شما پیشنهاد می کنید یعنی ارتفاع و تراکم بین حفاظ ه‌ای لیلیوم کدام ارتفاع و تراکم می‌باشد و امنیت لازم را برای خونه ما برقرار می سازد برای اینکه آدرسم رو بدم تا کارشناس تون بیار بازدید کنن باید با چه شماره ای تماس بگیرم و ممنون از سایت خوبتون و مطالب زیبایی که برامون گذاشتین

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ لیلیوم یکی از حفاظ های بسیار مقاوم و ایمن ما می باشد و چه از بُعد ظاهری ظاهر بسیار مناسبی دارد و هم از لحاظ ظاهری بسیار مناسب است
      ارتفاع ۹۰ سانت تا ۱۲۰ سال تولید میشه که ارتفاع ۱۲۰ تراکم و سه گل ایمنی بسیار بالایی داره جز رنگ بندی ما رنگ سفید طلایی و کرم طلایی نیز هست که میتونید هر کدوم از اونها که با نمای ساختمان تون هماهنگی بیشتری داره استفاده بفرمایید
      برای اینکه وقت بازدید برای خودتون هماهنگ کنید می توانید با شماره 09107500509 تماس بگیرید تا کارشناسان براتون وقت بازدید بزارن
      بازدید به صورت کاملاً رایگان هست که میتونید از این خدمات استفاده کنید که کارشناسان بیان ث مشاوره حضوری بدن و هم برداشت اندازه های دیواری تون رو داشته باشن روز خوبی داشته باشید

  11. سلام و احترام خدمت تمامی عوامل صنایع فلزی حفاظ کوروش امیدوارم که خوب باشید و روز های بهاری تو به بهترین شکل سپری بشه
    برای ما سه ماه پیش اومدیم و از این حفاظ های آبشاری برای دیوار منزل مان نصب کردید که ارتفاع آنها ۱۲۰ سانت بود و طبق پیشنهاد که خودتون به ما داده بودید تراکم ۱۴ انتخاب کردیم که هم زیبایی بسیار خوبی به ساختمونمون داد و هم ایمنی بسیار بالایی داره خواستم از شما تشکر کنم بابت اینکه بهترین حفاظ رو برای ما زدید و بگم از کار شرکت شما خیلی راضی هستم از کیفیت کار خیلی راضی بودم و خوشحالم که سفارش خودم را از طریق شرکت شما به ثبت رساندم ممنون بابت تمامی کارمندان صنایع فلزی کوروش و همچنین از نصاب های محترمتون برای نصبی که انجام دادند تشکر می کنم امیدوارم که موفق و پیروز باشید خداحافظ تون

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای دهقان نژاد عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      ممنون از اینکه ما رو فراموش نکردید و اومدید برای ما کامنت مثبت خودتون رو گذاشتین تا مخاطبان ما استفاده کنند و بسیار خوشحالم از اینکه از کار ما بسیار راضی بودین و باعث افتخار ماست که مشتریان ما از عملکرد شرکت ما راضی و خشنود باشند و و بسیار سپاسگزارم از همراهی گرم و صمیمانه شما دوست عزیزم
      امیدوارم که در تمام مراحل زندگی موفق باشید خدانگهدار

  12. سلام روزتون بخیر و دلتون شاد باشه
    من برای باغ ویلایی که در منطقه شهریار در اطراف تهران دارم می‌خواهم برایم حفاظ نصب کنید که متراژ آن حدود ۲۰۰ متر می‌باشد یعنی طول دیوارها این مقدار هست که می خوام حفاظی انتخاب کنم که هم برام مقرون به صرفه باشه و هم ظاهر خوبی داشته باشه و بیشتر ایمنی مناسبی داشته باشه تا کسی نتونه وارد بشه میخواستم بدونم شما چه حفاظی را به ما پیشنهاد می کنید و اینکه در مورد مشخصات حفاظ ها کمی توضیح بدهید که چه نوع و میلگردد هایی استفاده شده و چه تراکمی دارند و چه رنگی استفاده میشه و کلاً مشخصات فنی را برای اینجانب پیام بکنه تا بتوانم انتخاب داشته باشم و اینکه لیست قیمت رو برام ارسال کنید اگر امکانش هست ممنون میشم که پاسخ می دهید

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای خانلری عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      ایمن ترین و مقرون به صرفه‌ترین حفاظ ما حفاظ شاخ گوزنی یا بوته ای می باشد که در ارتفاع ۷۰ سانت تا ٢۶ با تراکم ٨ تا ٢۶ تولید می‌شود که بهترین و بهینه ترین ارتفاع و تراکم میتونه ارتفاع ۹۰ سانت با تراکم:۱۲ و ١٢ به بالا باشه که ایمنی بسیار بالایی داره و هم ظاهر بسیار مناسبی داره و بسیار مقرون به صرفه هستش استفاده کنید
      میلگرد مصرفی در کارها میلگرد کششی نمره ده می باشد و رنگی که مورد استفاده قرار می‌گیرد رنگ کوره ای الکترواستاتیک و جوشی که مورد استفاده قرار می گیرد جوش co2 می باشد که به صورت دو طرف می باشد برای اطلاع از لیست قیمت ها می توانید با شماره 09107500509 تماس بگیرید تا از طریق تلگرام و واتساپ کاتالوگ و لیست قیمت را برای شما ارسال کند همچنین می توانید آدرس دقیق و محبت کنید که کارشناسان برای انجام اندازه و همچنین بازدید خدمتتون برسن
      روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  13. سلام خسته نباشید برای بنده حدود پنج ماه پیش حفاظ‌های روی دیوار نصب کردیم که از کیفیت این حفاظ ها بسیار راضی بودیم ارتفاعی که برای ما پیشنهاد دادین ارتفاع ۱۰۰ سانتی‌متر بود با تراکم ۱۹ که الان از انتخاب خودم بسیار راضی هستم و حالا می‌خواهیم برای دربهای واحد هامون از حفاظ های آکادمی شما استفاده کنیم خواستم بدونم که شرایط سفارش برای دربهای آپارتمانی به چه صورت هست و شما پیشنهاد می کنید کدام درب را انتخاب کنیم ما حدودا هشت واحد هستیم که می خواهیم برای حفاظ هامون حفاظ آکاردئونی بزنیم که ایمنی کافی رو داشته باشه و بتونم با خیال راحت قفلش کنیم و بریم از خونه بیرون ممنون که من رو راهنمایی میکنید خدانگهدار

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای کیان امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع ۱۰۰ سانت با تراکم ۱۹ یکی از حفاظ های بسیار ایمن می باشد که از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستش و جزو بهترین حفاظ هایی میباشد که ما به مشتریان مان توصیه می‌کنیم و بسیار خوشحالم که از توصیه ما راضی بودین و همچنین رضایت کامل را از حفاظ ها داشتین و مجدداً شرکت ما را برای نصب دربهای آکاردئونی تون انتخاب کردین
      دربهای آکاردئونی انواع مختلفی دارد طرح چهار گل سه گل و دو گل می باشد که طرح چهار گل و ۳ گل از ایمنی بالایی برخوردار است که می تونین بین اونها انتخاب فرمایید
      طرح سه گل لوزی پرفروش ترین و محبوب ترین طرح ما در سال گذشته بود که میتونید از اون استفاده بفرمایید برای اطلاعات بیشتر با شماره 09107500509 تماس بگیرید و با کارشناسان فروش ما صحبت کنید تا شما را راهنمایی کنند و آدرستون مجدداً بفرمایید تا کارشناسان بیان برای اندازه گیری در ب ها
      ممنونم از همراهی گرم و صمیمانه شما دوستان بخیر

  14. سلام و خسته نباشید میگم به شما حفاظ کوروش ای های عزیز و امیدوارم که حالتون خوب باشه و خسته نباشید میگم به همه مجموعه و همه عوامل و دست اندرکاران
    برای منزل من حدود دو هفته پیش اومدین و حفاظ دیوار نصب کردین منزل ما واقع در منطقه سعادت آباد میدان کاج بود که این دومین باری بود که برای ما کار را انجام می دادین که ما از کار شما بسیار بسیار راضی بودیم همسایه‌ها و من نهایت تشکر و قدردانی و از شما داریم و بسیار خوشحالیم که با مجموعه شما آشنا شدیم و از این پس سفارش های خود را از شرکت شما می گیریم هم در اخلاق و هم در رفتار پرسنل و هم مهمتر از اون مشتری مداری تون و همچنین کیفیت بالای کارها باعث شده که ما برای بار دوم شرکت شما را برای زدن حفاظ هامون انتخاب کنیم و انشاءالله موفق باشید ممنون از مطالب خوبتون که در سایت می گذارید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای اجانی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      بسیار متشکرم از اینکه ما رو همراهی میکنید و بابت کامنت محبت آمیز از شما سپاسگزارم و بسیار خوشحالم از اینکه از کار شرکت ما راضی بودین کامنت شما و انرژی مثبت شما باعث میشه که ما بتونیم با تلاش بیشتر و قدرت بیشتر به کارمون ادامه بدیم و درصدد این باشیم که هر روز بهتر از دیروز باشیم و محصولات جدیدی را ارائه بدهیم با کیفیت بهتر و همچنین
      ممنونم از همراهی شما و متشکرم از اینکه ما رو همراهی میکنید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  15. سلام خسته نباشید بنده خانه‌ای دارم در گرمسار از توابع استان سمنان که می‌خواهم برای روی دیوارهای آن از حفاظ های روی دیوار شما استفاده کنم ولی میخواستم بدونم آیا نمایندگی در شهر سمنان و یا گرمسار دارید که من بتونم با ایشون هماهنگ کنم که بیان و اندازه ها رو برداشت کنند و سفارش خود رو به ثبت برسونم من که الان از یک شهر دیگر هستم و در تهران نیستم چطور میتوانم سفارش خودم را ثبت کنم از چه طریقی می توانم کاتالوگ محصولات شما را داشته باشند تا بتوانند بین آنها انتخاب کنم که برای خرید تصمیم بگیرم
    در آخر از شما نهایت تشکر را دارم
    🌹🌹

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای کانی امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت نمایندگی ما در استان سمنان می توانید با شماره 09107500509 تماس بگیرید تا همکارم شماره نمایندگی مان را در اختیار شما قرار بدهند
      همچنین می توانید به صورت مستقیم از کارخانه خرید کنید که باید خودتون اندازه ها را به ما بدید تا اینکه طبق اندازه ها براتون حفاظ ها را بسازیم و از طریق باربری ارسال کنیم هزینه باربری به عهده مشتری می باشد
      همچنین می توانید برای دریافت لیست قیمت و کاتالوگ محصولات مون با شماره 09107500509 تماس بگیرید و شماره تلگرام و واتساپ خودتون رو ثبت کنید که کارشناسان از طریق این برنامه ها براتون کاتالوگ محصولات را ارسال کنند و اینکه سفارش خودتون رو که طبق پیش فاکتوری که براتون براتون ارسال میشه و طبق پیش اون پیش پرداخت و واریز می می‌کنید و سفارشتون ثبت میشه امیدوارم تونسته باشم راهنماییتون کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  16. سلام و عرض ادب خدمت همه دوستداران و هواداران صنایع فلزی حفاظ فروش امیدوارم که حالتون خوب باشه من برای روی دیوار مون مقداری حفاظ روی دیوار می خوام که می خوام ارتفاع آنها ۱۰۰ سانتی متر باشه یعنی اگر ۱۰۰ به بالا هم شد ایرادی ندارد ولی ۱۰۰ سانت پایین نباشد دیوارهای ما ارتفاع ۲ متر و ۸۰ سانت هستش که می‌خواهیم از حفاظ های شما برای امنیت بیشتر این دیوارها استفاده کنیم چون به تازگی وارد منزل ما شده و از پارکینگ مقدار وسایل برداشته و خوشبختانه همسایه‌ها رسیدن و دزد نتونسته چیز خیلی زیادی برداره برای امنیت بیشتر می خواستیم از این حفاظ ها برای دیوار خود بگذاریم و اگر امکانش هست به ما یک پیش فاکتور بدهید تا من در جلسه ساختمان مطرح کنم و اگر همسایه ها اکی بودن سفارشمون را از طریق شرکت شما به ثبت برسانید ممنونم ازشما خداحافظ

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای درمیشیان
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای دریافت پیش فاکتور با شماره 09107500509 تماس بگیرید و اندازه های دقیق و محبت کنید تا کارشناسان فروش ما براتون پیش فاکتور ارسال کنند همچنین می توانید برای اینکه از صفر تا صد هزینه روی دیوار تون مطلع بشید آدرس خودتونو محبت کنید که کارشناسان بیان و بازدید کنن
      بازید برای تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که میتونید از این خدمات استفاده کنید و پیش فاکتور دریافت کنید که بتواند تصمیم بگیرید که خرید بفرمایید و اینکه حفاظ های ما در ارتفاع مختلفی تولید میشه ارتفاع ۱۰۰ سانت یکی از ارتفاعی بسیار مناسب و ایمن می باشد و تا ارتفاع ۱۲۰ سانت ارتفاع مناسبی می باشد که برای دیوارهای مسکونی و سایر جا میشه از اون استفاده کرد امیدوارم تونسته باشم راهنماییتون کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  17. سلام خسته نباشید من خانه الی دارم در منطقه نیاوران تهران که می‌خواهم برای روی دیوار حفاظ های روی دیوار استفاده کنم که تصمیم گرفتم اول پرس و جو داشته باشم در این رابطه که شما پیشنهاد میکنید چه حفازی برای دیواری به ارتفاع دو متر و ۳۰ سانت مناسب می باشد و متراژ که ما نیاز داریم صدمتری است که می‌خواستیم بدونیم اینکه این متراژ در چند روز تولید می‌شود و امکان نصب آن در ۴۸ ساعت آینده یا نهایتا در آخر هفته وجود دارد و برای وقت بازدید با چه کسی هماهنگ کنند که بیان و خانه ما را ببینند و بهترین پیشنهاد را به ما بدهند و آیا رنگ کرم هم جزو رنگ بندی رنگ های شما است که من بتوانم با انتخاب کنم ممنون میشم توضیح بدهید

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای لایق امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ های که ما تولید می‌کنیم در طرح‌های مختلفی تولید می شوند که عبارتند از شاخ گوزنی آبشاری لیلیوم بوته ای که ارتفاع استاندارد آنها بین ۷۰ سانت و تا ١٢٠ سانت هستش که میتونید بین آنها انتخاب داشته باشید و بهترین حفاظ ما به لحاظ ایمنی حفاظ لیلیوم سه گل با ارتفاع ۱۲۰ حفاظ آبشاری با ارتفاع ۱۲۰ و تراکم ۱۴ و حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای با ارتفاع ۱۲۰ متراکم ۲۵ می باشد که می توانید بین آنها انتخاب داشته باشید این متراژی که گفتین حداقل ۷ روز کاری زمان میبره که آماده بشه و بیان برااون نصب و انجام بدهند و نصب در یک روز انجام میشه
      برای هماهنگی وقت بازدید با شماره 09107500509 تماس بگیرید و آدرس دقیق و محبت کنید که کارشناسان بین برای اندازه گیری و بازدید خدمتتون برسن بازدید به صورت کاملاً رایگان انجام می توانید از خدمات استفاده بفرمایید و رنگ کرم جز رنگ بندی شرکت ما نیست ولی با توجه به اینکه متراژ بالا هستش میشه برای شما این رنگ را بزنیم
      روز خوبی داشته باشی خدانگهدار

  18. سلام و عرض ادب خدمت شما
    امیدوارم خوب باشید
    من می‌خوام برای دیوارهای حیاطمان از حفاظ های تولیدی حفاظ شما تهیه کنم
    فقط میخواستم از شما خواهش کنم که کارشناستون بیان برای ما بازدید انجام بدن
    منزل ما واقع در خیابان اجاره دار می باشد
    آیا بازدید برای تمامی نقاط تهران به صورت رایگان انجام می شود و آیا در این ایام کرونایی که همه جا قرنطینه س شما کار انجام می دهید وکسی رو می فریتین که بیاد برای بازدید ‌
    ممنونم از این که وقت میزارید و کامنت های ما رو می خوانید و جواب می دهید
    ممنونم

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای سیامک عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت کاتالوگ و لیست قیمت محصولات هم میتوانید با شماره 09107500509 تماس بگیرید تا همکاران از طریق تلگرام و واتساپ رو براتون ارسال کنن
      همچنین آدرستون رو محبت کنین که کارشناس فروش ما براتون وقت بازدید بذارند بازدید برای تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که میتونید از این خدمات استفاده کنید و همکارانم با خفظ پروتکل های بهداشتی خدمتتون میرسن تا بازدید را انجام بدهند و برای شما پیش فاکتور ارسال بشه و اینکه امیدوارم تونسته باشم راهنمایی و روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  19. سلام
    خوبین
    من دنبال یه حفاظی می گردم که علاوه بر این که بتونم از اون روی دیوارهام استفاده کنم بتونم برای روی تراس هم ازشون استفاده کنم که امنیت کامل برقرار باشه و با هم دیگر ست باشند
    آیا می شود از حفاظ های روی دیوار برای قسمت تراس هم استفاده کرد ‌
    کدوم مدل مناسب استفاده برای تراس است ‌و همچنین برای اطراف دیوار منزل
    برای بازدید از ساختمان باید با چه کسی تماس بگیرم تا آدرس بدم بیان اندازه گیری کنند
    و لیست قیمت رو کارشناستون میارن با خودشون
    و کاتالوگ محصولات همراهشون هست که انتخاب کنیم
    ممنونم از شما و سایت خوبتون

    1. سلام عرض ادب خدمت شما جناب آقای مینایی امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت کاتالوگ محصولات ما میتوانید با شماره 09107500509 تماس بگیرید تا کارشناس فروش از طریق تلگرام و واتساپ کاتالوگ و لیست قیمت را براتون ارسال کنند برای بالکن امکان استفاده از حفاظ ‌های روی دیوار یا همون شاخ گوزنی بوته ای و یا آبشاری و لیلیوم وجود دارد که به دلایلی باید به صورت یکطرفه نصب شود و از همه حفاظ ها نیز می‌توان برای روی دیوار شما استفاده کرد که با یکدیگر هماهنگ داشته باشند فقط قبلش باید کارشناس بیان و بازدید کنند که ببینن امکان نصب روی بالکن شما وجود داره یا خیر برای هماهنگی وقت بازدید با شماره که در بالا گفتم تماس بگیرید و آدرستون رو محبت کنید که کارشناس بیان برای اندازه‌گیری بازدید به صورت کاملا رایگان انجام می شود روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  20. سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان امیدوارم که حالتون خوب باشه برای بالای درب ورودی منزل نیاز به مقداری حفاظ دارم که می خواهم از شرکت شما خریداری کنم براب دریافت کاتالوگ محصولات تون با چه شماره ای تماس بگیرم ایا در قرنطینه برای بازدید همکاراتون میاد که اندازه گیری انجام بدهند و چه حفاطی را شما بیش تر به ما پیشنهاد میکنیم چه تراکمی و چه ارتفاعی
    ممنون میشم راهنمایی کنید و برای من وقتی برای بازدید بزارید حالا بعد از ایام قرنطینه هم باشد ایرادی نداره ممنون میشم منو راهنمایی کنید
    و در نهایت از سایت خوبتون بسیار سپاس گذارم

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای دلیران عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه برای حفاظ های روی دیوار می توانید از حفاظ لیلیوم شاخ گوزنی و یا آبشاری استفاده کنید که با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته اید می توانید بین آنها انتخاب فرمایید برای دریافت مدلهای آنها و همچنین لیست قیمت می توانید با شماره 09107500509 تماس بگیرید و کارشناس فروش شمارو مشاوره و راهنمایی کنند و لیست قیمت و کاتالوگ و از طریق تلگرام به واتساپ برای شما ارسال کنند در ایام قرنطینه هم بازدیذ توسط شرکت ما انجام می‌شود و همکاران با حفظ پروتکل های بهداشتی خدمتتون میرسن و بازدید برای شما انجام می‌دهند
      ممنونم از همراهی شما روز بخیر

  21. سلام
    سوالی از شما دارم بین حفاظ ه‌ای شاخ گوزنی شما کدام یک را به ما پیشنهاد می کنید و ما می‌توانیم از کدوم مدلش انتخاب کنیم دیوار ما دو متر و هشتاد سانت است که عرض دیوار مان سی سانت است آیا عرض این حفاظ هاتون دیوار خونه بنده رو پوشش می‌دهد عرض آن ها حداقل و حداکثر چقدر می باشد برای دریافت لیست قیمت و کاتالوگ با چه کسی می توانم صحبت کنم و آیا برام ارسال میکنید به صورت فایل برام بفرستید

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای بهادری عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ های ما در مدل‌های مختلفی تولید میشه که بین حفاظت آبشاری لیلیوم و شاخ گوزنی بوته ای می توانید انتخاب داشته باشید که ارتفاع آنها بین ۷۰ سانت تا ۱۲۰ سانت می باشد با توجه به بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته می توانید از این حفاظت استفاده بفرمایید مقرون به صرفه‌ترین حفاظ ها بین حفاظ هامون متعلق به حفاظ شاخ گوزنی می‌باشد که ایمنی مناسبی داشته دارد و هم قیمت خوبی دارد و اگر قیمت براتون مهم نیست بهترین حفاظ میتونه حفاظ لیلیوم باشه و بعد از اون حفاظه آبشاری که میتونید ارتفاع ۱۱۰ و ۱۲۰ سانت را انتخاب فرمایید و ازش استفاده کنیم عرض حفاظ ها از سی سانت تا هفتاد سانت متغیر میباشد که بنا به درخواست مشتری تولید میشه برای اطلاع از قیمت دقیق و تا می توانید با شماره 09107500509 تماس بگیرید تا کارشناس فروش ما شما راهنمایی کنند روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  22. سلام خدمت همه ی عزیزان و دست اندر کاران صنایع فلزی حفاظ کوروش
    امیدوارم خوب باشید
    من ویلایی دارم در گیلاوند که می خواهم دور تا دور اون رو حفاط شاخ گوزنی بزنم
    کدام یک از مدل های شاخ گوزنی برای دیوار ویلا مناسب است
    که هم تراکم خوبی داشته باشه هم ارتفاع مناسبی داشته باشه
    برای گیلاوند هم بازدید انجام می دهید و آیا بازدید برای این منطقه هم رایگانه
    یا اگر امکان داره شماره ی نماینده ی محترمتان رو برای بنده ارسال کنین
    با تشکر از اطلاعات مفیدی که در اختیار خوانندگان قرار دادید
    براتون آرزوی موفقیت روز افزون دارم

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای افسری عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای مناطق تهران و اطراف تهران مثل گیلاوند و دماوند خودمون کار رو انجام میدیم و کارشناس می‌فرستیم که بیان براتون اندازه را بردارن و شرایط پروژه تون رو بسنجند
      بازدیدمون برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که شما برای هماهنگی وقت بازی با شماره 09107500509 تماس بگیرید تا کارشناسان خدمتتون برسن تا به شما مشاوره بدهند
      حفاظ های شاخ گوزنی آبشاری و لیلیوم از امنیت بسیار بالایی برخوردار هست که میتونید بین این نمونه‌ها انتخاب فرمایید ارتفاع ۷۰ سانت ارتفاع ۱۲۰ سانت ارتفاع استاندارد حفاظ ها می باشد اگر می‌خواهید که حفاظ مقرون به صرفه باشد حفاظ شاخ گوزنی یکی از مقرون به صرفه ترین حفاظ های تولیدی ما می باشد که ارتفاع نود با تراکم دوازده یا ١٢ به بالا از امنیت بالایی برخوردار می باشد
      امیدوارم تونسته باشم راهنماییتون کنم روز خوبی داشته باشید ممنون از همراهی شما خدانگهدار

  23. سلام خسته نباشید عرض کنم خدمتتون که در مورد حفاظ اهنی روی دیوار سوال داشتم میخواستم بدونم که ساختار این حفاظ ها به چه صورته و چگونه مانع از عبور دزد و یا افراد متفرقه به داخل منزل ما خواهد شد همچنین میخواستم در مورد نوع متریال برای ما توضیح بدین و بفرمایید که از چه میلگردهای ساخته شده آیا میلگیرد هایی که برای ساختن حفاظ های روی دیوار ساخته می‌شود به صورت نوعه و یا از این میلگرد های ضایعاتی و درجه دو سه استفاده میشه و همچنین نوع رنگی که به این حفاظ ها میزنین چه رنگی هست و چه رنگ هایی دارید آیا هر رنگی که مدنظرمان باشه را شما میتونید به حفاظ ها بزنید یا بین یک رنگ های محدود می توانیم انتخاب داشته باشیم

  24. سلام ظهرتون بخیر
    انواع مدل حفاظ روی دیوار را کجا میتونم ببینم من می‌خواستم به صورت حضوری مزاحمتون بشم و این نمونه‌های حفاظ های روی دیوار را از نزدیک ببینم و ارتفاع های مختلف و تراکم های مختلف آن را ببینم و اگر قسمت باشه خریدم را از شرکت شما انجام بدهم اندازه ای که ما داریم حدوداً ۴۲ متر هست
    که برای یک ساختمان ۵ طبقه می باشد که قراره قیمت بین همسایه های محترم مون تقسیم بشه بعد از اینکه حفاظ هارو آمدم دیدم و انتخاب کردم می خوام زحمت بدم که کارشناسان فنی بیان و بازدید کنند و برای من پیش فاکتور ارسال کنند که در مورد خرید ما مزاحم شما بشویم خدانگهدار

  25. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما میخواستم ببینم انواع نرده حفاظ روی دیوار را کجا میتونم رویت کنم اگر امکان داره عکس هایی از این حفاظ های تولیدی را برای من ارسال نمایید یا اگر میشه نمونه های پروژه اجرا شده را در شمال غرب تهران بفرمایید که من با همسایه هامون برم و از نزدیک ببینیم که این حفاظ روی دیوار به چه صورت دیده میشه و آیا خدشه ای به نمای ساختمان وارد میکنه و همچنین مدل ها را به صورت اجرا شده روی دیوار ببینیم و بتوانیم بین آنها انتخاب کنیم و در اسرع وقت مزاحم شرکت خوب شویم که بیاید و برای ما کار را انجام بدهید متشکرم از شما خداحافظ

  26. سلام
    تصاویر حفاظ روی دیوار را در سایت شما دیدم و متاسفانه خیلی از عکس از آن ها کم هستند در سایتتون می‌خواستم مجموعه کامل تری از عکس‌ها را از تولیدات شما داشته باشم که از زاویه های مختلف باشه و بتونع عرض آن را ببینم هم ارتفاع و هم شاخه ها را بشمارم
    می خواستم همچنین مشخصات فنی رو هم برای ما ارسال کنید ممنون میشم اگر بفرمایید من به چه شماره ای از طریق تلگرام و واتساپ شماره پیام ارسال کنم تا برای من مجموعه کاملی از پروژه های اجرا شده تون رو عکسش رو ارسال کنید و من بتونم طبق عکس هایی واضحی که برای من بفرستید و کاتالوگ و هر چی که دارید انتخابم رو انجام بدهم و از شما خرید کنم و امنیت رو به خانه برگردونم متشکرم خداحافظ

  27. سلام ساکن استان کردستان هستم و شهر مریوان مزاحمتون میشم میخواستم بدونم آیا شما درشهر مریوان هم تولید کننده حفاظ روی دیوا سراغ دارید که اگر امکان داره شمارش را به من بدین که بتونم از ایشون حفاظ روی دیوار خرید کنم و آیا کسی رو خودتون به عنوان نماینده در این شهر دارید که من برم و از نزدیک کارها را ببینم و خرید حضوری داشته باشم اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشم و اینکه بفرمایید اگه بخوام مستقیم از خود شما خرید کنم حتما باید تهران بیام یا امکان خرید به صورت غیر حضوری هم وجود داره باید چه جوری پرداخت را انجام بدیم و چقدر طول میکشه که حفاظ ها به دست من در مریوان برسه و همچنین بفرمایید نصبش رو چه کسی باید انجام بده و آیا کسی رو دارید که نصب را انجام بده یا خیر متشکرم خداحافظ

  28. سلام خسته نباشید عصرتون بخیر باشه در مورد حفاظ آهنی روی دیوار شاخ گوزنی سوال داشتم میخواستم بدونم بهترین ارتفاعی که برای دیوارهای منزل استفاده میشه چیه و معمولاً مشتریان تون کدوم ارتفاع را انتخاب می‌کنند
    پرفروش‌ترین محصولات شما در ارتفاع های شاخ گوزنی و تراکم اون چقدر هست و همچنین می‌خواستم به من بفرمایید که رنگ کرم هم جزو رنگبندی شما هست و من اگر سفارش بدم می خوام رنگ کرم باشه به خاطر اینکه دیوارهای من سنگ تراورتن هست و می خوام رنگش مثل اون باشه و ممنون میشم که توضیحاتی در رابطه با تولیدات خودتون بدین که بتونم راحت تر از شما خرید کنم و با خیال راحت سفارش را به دست شما بسپارم بسیار ممنون خداحافظ

  29. سلام و عرض ادب و خسته نباشید امیدوارم که خوب باشید من ساکن شهر رشت هستم و می خواستم در مورد حفاظ دیوار در رشت سوال کنم ببینم که آدرس دقیق نمایندگی و یا عامل فروش تون در شهر زیبای رشت را به ما بفرمایید که من برم سفارش خودم رو از این طریق به ثبت برسانم
    میخواستم بدونم آیا حفاظ های تان را به صورت آماده هستش و یا باید اول سفارش بدیم و برامون بسازین
    اگر که رو سفارش ما شما تولید را انجام می‌دهید چقدر زمان میبره که سفارش آماده باشه و به دستم برسه و آیا عمل فروشتون در رشت هم کار نصب و انجام میده یا خودمون باید جوشکاری بیاریم و اینکه با توجه به اینکه رطوبت اینجا خیلی بالا هست شما چه رنگی رو به ما بیشتر بدانید که در برابر رطوبت بارش باران و همچنین نور خورشید مقاومت بالایی داشته باشه زود زنگ نزنه

  30. سلام و درود فراوان خدمت شما و همه دست اندرکاران صنایع فلزی حفاظ کوروش
    امیدوارم که حالتون خوب باشه در رابطه با حفاظ روی دیوار باغی سوال داشتم من باغی دارم به متراژ شش هزار متر برای قسمتی از دیواره ی باغ می خواهم از حفاظ های روی دیوار شما استفاده کنم میخواستم بدونم کدوم یکی از حفاظ های شما به لحاظ ایمنی خیلی امنیت بالایی داره و علاوه بر اینکه امنیت خوبی داره قیمت مناسبی هم داره بین حفاظ های نسل جدید و حفاظ هایی که قدیم تولید می‌شد و به صورت سرنیزه‌ای بود شما بیشتر کدوم رو پیشنهاد میکنید و کدوم یکی غیر قابل عبور هست من متراژی که نیاز دارم فعلا ۱۹۰ متر هست و اول می خوام این قسمت رو بزنید و بعد از اینکه پول دستم اومد دوباره قسمت های بعدی رو حفاظ روی دیوار بزنم فقط میخواستم بنده رو راهنمایی بفرمایید و بگید که برای خرید باید اول چه قدمی بردارم و با چه کسی صحبت کنم متشکرم از شما خداحافظ

  31. سلام و خسته نباشید خدمت شما و تمامی مجموعه شما امیدوارم که خوب باشی
    من از تبریز مزاحمتون میشم و اطراف تبریز در اسکو یه باغ دارم که می‌خواستم برای دیوار های اون از حفاظ های روی دیوار شما استفاده کنم در مورد حفاظ روی دیوار تبریز میخواستم بدونم که آیا میشود آدرس نمایندگی حفاظ کوروش در تبریز را به ما لطف بفرمایید که بتونم خریدم و از ایشان انجام بدم و بفرمایید که خودم باید اندازه ها رو بهشون بدم یا ایشون خودشون میاد و اندازه رو میگیره و آیا بازدیذ در تبریز هم به صورت رایگان انجام میشه و یا شامل هزینه می شه متشکر می شوم اگر در رابطه با این مسائل به من توضیح بدید و همچنین بفرمایید که حداکثر زمان تولید حفاظ و ارسال آن به تبریز چقدر زمان میبره و بعد از چند روز به دستم میرسه به ما
    متشکرم از شما خداحافظ

  32. سلام عصرتون بخیر در رابطه با حفاظ روی دیوار تهران میخواستم بدونم من ساکن منطقه ۱۵ هستم و از حفاظ های روی دیوار شما تصمیم گرفتیم برای مجتمع خودمون بزنیم چون اینجا خطرناک هستش و هر چند روز یه بار متاسفانه دزد میاد و از پارکینگ ما یکسری وسیله مسیله میدزده که واقعا اعصابمون را به هم زده و بعد از پرس و جو تصمیم این شد از حفاظ های روی دیوار شما استفاده کنیم میخواستم بدونم آیا برای این قسمت از تهران هم خدمات شما و بازدیدتون به صورت رایگان هست و بفرمایید باید با کجا تماس بگیرم و آدرس دقیقو بدم تا راهنمایی کنند و بتونیم خرید از شرکت شما داشته باشیم روزتون بخیر خدا حافظ

  33. می‌خوام از شماذحفاظ روی دیوار حیاط خریداری کنم و متراژی که ما نیاز داریم و من رفتم بالای دیوار حیاط اندازه گرفتم حدود ۷ متر بود میخواستم ببینم آیا برای متراژهای کم هم شما کار انجام میدهید یا باید متراژ بالا باشه
    من شماره شما و ادرس سایتتون را از همسایه مون گرفتم و میخواستم بدونم اگر که شما در ابعاد کوچک و کم هم کار را انجام می‌دهید با شرکت تماس بگیرم و لطف بفرمایید کارشناس محترم برسن که برای ما بازدید را انجام بدهند و همچنین بفرمایید نصب و حمل این متراژ به چه صورت انجام می شود آیا با متراژهای بالا فرق داره یا مثل همن
    ممنونم ازشما خداحافظ

  34. از اصفهان زیبا تماس می گیرم میخواستم بدونم حفاظ روی دیوار در اصفهان کجا می فروشم و من میتونم به کجا مراجعه کنم و خرید حفاظ ها را انجام بدهم دیواری که ما احتیاج داریم حفاظ روش بزنیم حدود ۱۷ متر هست و می خوام که از محصولاتی که به صورت آماده دارین سفارش بدم چون خیلی عجله دارم امنیت منزل من در خطرخ و می خوام فردا یا نهایت هم پس فردا بیایید برای من نصب را انجام بدید ممنون میشم شماره نماینده اصفهان تون رو به من بدین که من برم امروز کارهای خرید و واریزی را انجام بدم و انشالله برام یه وقت بازدید و یه وقت نصب بذارن و بیان کارها را انجام بدن ‌
    بفرماید نصبش چقدر طول میکشه آیا بیشتر از یک روز زمان میبره یا خیر

  35. سلام دنبال حفاظ روی دیوار در دیوار مشهد
    بودم که خیلی چیزای جالبی پیدا نکردم و قیمتی که میدادن خیلی فضای بودش و همچنین از نوع طرح و نقشش خوشم نیومد و بعد از اینکه سایت دیوار رو گشتم اومدم در سایت گوگل سرچ کردم و با سایت خوب شما آشنا شدم و با توجه به نظریه‌هایی که کاربران شما گذاشته بودند متوجه شدم که شرکت شما سابقه فراوانی دارد و خیلی وقته که تو این کاره و تصمیم گرفتم که خریدم را از شرکت شما انجام بدم میخواستم بدونم آیا نمایندگی در مشهد دارید و اگر که نمایندگی ندارید چگونه میتونم از محصولات شما استفاده کنم و خرید م را انجام بدهم و اینکه هزینه حمل به چه صورت هستش از چه طریقی می فرستید حفاظ ها رو و مثلاً ۲۵ متر در چه ماشینی جا میشه و ما باید چقدر هزینه کنیم ممنون میشم در مورد این توضیح بدین که روشن بشم من خداحافظ

  36. سلام چندی پیش دنبال حفاظ روی دیوار در مشهد بودم که از طریق گوگل با سایت شما آشنا شدم وسفارش حفاظ روی دیوارم را به شما دادم و بعد از اینکه حفاظ ها به دستم رسید از کیفیت و ساختمان و همچنین ارتفاع و تراکمی که کارشناس فروش تون به من معرفی کرده بود و من را راهنمایی کرده بود در رابطه با خرید بسیار راضی بودم خواستم تشکر کنم از کارشناس فروش شما کت یک خانم بسیار مودب و متشخص بود که دلسوزانه منو راهنمایی کردند و ما خریدمون را از شرکت شما انجام دادیم و از این کار بسیار راضی هستیم از کیفیت کارهاتون و رفتار پرسنل بسیار راضی بودیم همچنین خیلی خوش قول بودین و به موقع ها برای ما ارسال کردین و من حفاظ ها را دادم جوش کار نصب کرده و بعد از اینکه نصب کرد اسپری رنگی که برای ما فرستاده بودین رو هم دادم که لکه گیری انجام بده خواستم بگم کارتون بسیار درجه یک و بیسته
    امیدوارم که موفق باشید بسیار راضی هستم و حتما شما را به کسانی که میخوان حفاظ بزنند در مشهد معرفی خواهد کرد خداحافظ

  37. سلام خسته نباشید رابطه با حفاظ روی دیوار ساده سوال داشتم میخواستم بدونم آیا شما حفاظ روی دیوار قدیمی و ساده هم سفارش می گیرین من حفاظی که می خوام به ارتفاع یک متر و بیست ساخته که با استفاده از چهار پهلو نمره ١۴ و توپر ساخته شده باشه و می‌خواستم رنگی که می زنید هم رنگ کوره ای الکترواستاتیک باشه فاصله‌ای بین نرده ها ده سانتی متر باشه که هیچ کسی نتونه از آن رد بشه و سرنیزه های آن به صورت دو طرفه یکی بالا یکی به سمت بیرون باشه و به صورت قوسی باشد میخواستم برا ما همچین حفاظی را تولید کنید که اگر اوکیه با شما تماس بگیرم و وقت بازدید بگیرم که کارشناس تونم بیان و کارها را انجام بدهند و ما سفاش را انجام بدهیم خداحافظ

  38. با سلام
    حفاظ هایی که سفارش دادم امروز به دستم رسید و روی دیوار نصب شد بسیار ممنونم از کیفیت کالا و کیفیت عالی نصب خدا قوت.

  39. باسلام میخواستم برای دیوار های باغم که دیوارهای کوتاهی دارد حفاظ روی دیوار سفارش بدم چه مدلی پیشنهاد می دهید؟

    1. سلام وقت بخیر شما می توانید حفاظ شاخ گوزنی با تراکم 14 و ارتفاع 120 یا 90 خریداری کنید

  40. سلام علیکم
    ما برای مسجد محلمان میخواهیم از حفاظ روی دیوار های شما استفاده کنیم ممنون میشوم راهنمایی فرمایید.
    تعریف از کار شما خیلی شنیده ام

    1. سلام و درود
      روزتون بخیر
      بله حتما میتونید با کارشناسان فروش مجموعه تماس داشته باشید. 09107500509

  41. سلام ما برای دیوارمان حفاظ روی دیوار با رنگ کوره ای میخواستیم قیمتش چقدر میشه؟

    1. سلام برای حفاظ روی دیوار علاوه بر رنگ کوره ای ارتفاع و قطر میلگرد و تراکم ان هم در قیمت تاثیر گذار هستند پیشنهاد ما این است برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید 090107500507

  42. سلام خدمت شما من برای دیوار ساختمان حفاظ میخواستم پیشنهاد شما چیه ؟ و اینکه اعزام کارشناس دارین؟

    1. hefaz-koroshadmin

      سلام پیشنهاد ما به شما حفاظ شاخ گوزنی میباشد زیرا جلوه خاصی به نمای ساختمان شما میدهد و جز امن ترین حفاظ ها محسوب میشود همچنین اعزام کارشناس برای تهران و کرج بصورت رایگان داریم

    1. hefaz-koroshadmin

      سلام میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید و با واحد پشتیبانی ما برای قیمت نهایی در ارتباط باشید 09107500509

    1. سلام پیشنهاد ما به شما حفاظ شاخ گوزنی است که یکی از جدیدترین حفاظ های موجود است و امنیت بالاتری دارد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا