حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی(Deer antler guard) را میتوان در دسته ی ایمنی ساختمان بکار برد و استفاده از آن امنیت را به میزان قابل توجهی برای ما بالا میبرد و از انواع محافظ ها برای دیوار است که به دلیل داشتن بافت متراکم و درهم تنیده خود امنیت بسیار بالایی را نسبت به سایر حفاظ ها برای شما فراهم می آورد.

برای دریافت قیمت شاخ گوزنی دیوار با ما تماس بگیرید.

این حفاظ با توجه به تراکم شاخه ها، ارتفاع آن و همچنین فلز استفاده شده در آن دارای انواع مختلفی است و می توان گفت که این نرده بر روی همه نوع دیواری نصب و اجرا میشود و دیوارهای شما کمترین اسیبی نمیبینند و دست نخورده باقی می مانند.

در ادامه قصد داریم شما را با انواع محافظ شاخ گوزنی و قیمت های مختلف آن آشنا کنیم، پس تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

 

لیست قیمت حصار شاخ گوزنی 19 اردیبهشت 1402

ردیف ارتفاع تراکم 28 ردیف تراکم 24 ردیف تراکم 20 ردیف
1 ارتفاع 70 سانتی متر 392 هزار­تومان 332 هزار­تومان 296 هزار­تومان
2 ارتفاع 80 سانتی متر 419 هزار­تومان 356 هزار­تومان 314 هزار­تومان
3 ارتفاع 90 سانتی متر 448 هزار­تومان 378 هزار­تومان 333 هزار­تومان
4 ارتفاع 100 سانتی متر 477 هزار­تومان 401 هزار­تومان 352 هزار­تومان
5 ارتفاع 110 سانتی متر 504 هزار­تومان 425 هزار­تومان 371 هزار­تومان
6 ارتفاع 120 سانتی متر 533 هزار­تومان 448 هزار­تومان 389 هزار­تومان

در ادامه می‌توانید تعدادی از نمونه کار های اجرا شده توسط کارشناسان حفاظ کوروش را در نقاط مختلف تهران مشاهده نماید. البته این تنها بخش کوچکی از نمونه کار های شرکت می‌باشد. جدول بالا قیمت شاخ گوزنی دیوار را نمایش میدهد.
نمونه کارهای شکل گرفته بسته به خواست خود مشتری میزان تراکم و ارتفاع آن سفارش داده شده و همه مدل ها حفاظ شاخ گوزنی نام دارند و از لحاظ مدل متفاوت نیستند.

  • حفاظ شاخ گوزنی از نمای کناری
    نرده شاخ گوزنی از نمای کناری
  • حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع زیاد
    نرده شاخ گوزنی با ارتفاع زیاد
  • حفاظ شاخ گوزنی با تراکم مناسب
    حفاظ شاخ گوزنی با تراکم مناسب
  • حفاظ شاخ گوزنی برای پارکینگ
    نرده شاخ گوزنی برای پارکینگ
  • حفاظ شاخ گوزنی روی قوس
    نرده شاخ گوزنی روی قوس
  • حفاظ شاخ گوزنی سفید
    نرده شاخ گوزنی سفید
  • حفاظ شاخ گوزنی قهوه ای
    حفاظ شاخ گوزنی قهوه ای
  • حفاظ شاخ گوزنی مشکی
    نرده شاخ گوزنی مشکی
  • نمای نزدیک حفاظ شاخ گوزنی
    نمای نزدیک حفاظ شاخ گوزنی
  • شاخ گوزنی 1055 min 1
  • شاخ گوزنی 1020 min
  • شاخ گوزنی 981 min 1

 

برای دریافت قیمت حصار شاخ گوزنی با ما تماس بگیرید.

عوامل موثر در تغییر قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

عوامل موثر در تغییر قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی موارد بسیار زیادی است. اگر به جدول قیمت حفاظ دیوار شاخ گوزنی که کمی بالاتر قرار داده ایم توجه کرده باشید متوجه شده اید که عوامل زیادی هستند که می‌توانند در تغییر و جابجایی مبلغ و قیمت هر متر شاخ گوزنی تاثیرگذار باشند. با مراجعه به جدول ابتدای صفحه از قیمت شاخ گوزن 19 اردیبهشت 1402 با خبر شوید.

هم چنین باید توجه داشت که قیمت روز مواد استفاده شده درآن تاثیر مستقیمی بر قیمت نرده شاخ گوزنی دارد. در ادامه تعدادی از اصلی ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت حفاظ شاخ گوزنی دیوار را بررسی میکنیم. همچنین پیشنهاد میشود برای داشتن امنیت بیشتر از درب آکاردئونی نیز استفاده کنید.

 

تراکم حفاظ شاخ گوزنی

تراکم حفاظ شاخ گوزنی هر چقدر مقدارش بیشتر باشد هم قیمت حصار شاخ گوزنی و هم امنیت آن را افزایش می دهد.

تراکم های مختلفی وجود دارد که اصطلاحا به آنها 8، 10، 12، 14 و 16 می گویند. اما در بعضی از محیط های نا امن ممکن است نیاز به وجود شاخک های بیشتری در بالای نرده باشد. هرچه شاخ گوزنی مورد نظر شما پرتراکم تر باشد قیمت حفاظ دیوار شاخ گوزنی نیز بالا میرود.
شما اگر تراکم بیشتری بخواهید صنایع فلزی حفاظ کوروش توانایی تولید محصول مورد نظر شما را دارد. شما می‌توانید با در تماس بودن با تیم پشتیبانی ما، لیست قیمت شاخ گوزنی دیوار روز را دریافت کنید.

وزن حفاظ شاخ گوزنی

وزن حفاظ شاخ گوزنی به طور مستقیم با تراکم و ارتفاع در ارتباط است. طبیعیست که هر چه تراکم و ارتفاع بیشتر باشد، وزن پروژه نیز بیشتر می شود.

برای اینکه وزنی تقریبی در ذهن داشته باشید، باید گفت که هر یک متر میلگرد 10 استاندارد حدود 650 گرم وزن دارد. در هر نرده حفاظ شاخ گوزنی بسته به ابعاد پروژه، بین 15 تا 80 متر میلگرد استفاده می شود که باز هم نسبت به میزان سفارش شما متغیر میباشد.

برای دریافت لیست قیمت شاخ گوزن با ما تماس بگیرید.

تراکم حفاظ شاخ گوزنی

ارتفاع نرده های حفاظ شاخ گوزنی

علاوه بر موضوعات قبل، فاکتورارتفاع نرده های حفاظ شاخ گوزنیهم می تواند در قیمت هر متر آن تاثیر داشته باشد. طبیعتا هر چقدر که ارتفاع بیشتری را در نظر بگیرید، امنیت بیشتر و هزینه بیشتری را تقبل خواهید کرد. قیمت حصار شاخ گوزنی در ابتدای همین صفحه موجود می باشد.

در تعیین میزان ارتفاع حفاظ ما محدودیتی نداریم. این حفاظ ها در هر ارتفاعی که شما بخواهید قابل تولید است. ارتفاع استانداردی که برای ساختمان ها در نظر گرفته شده است، بین 70 تا 120 سانتی متر است. این ارتفاع بسته به نوع دیوار ساختمان تعیین می شود. اگر دیوار کوتاه باشد، باید حفاظ بلند تر باشد. در مقابل اگر دیوار بلند باشد، نیازی به ارتفاع های زیاد برای حفاظ شاخ گوزنی نیست.

پرفروش ترین حفاظ های شاخ گوزنی معمولا با ارتفاع 90 سانتی متر انتخاب می شوند که این میزان انتخاب به صورت ثابت نمی باشد زیرا تغییر ارتفاع موجب تغییر قیمت هر متر شاخ گوزنی خواهد شد .

برخی افراد به اشتباه فکر می کنند که هر چقدر قیمت شاخ گوزنی حفاظ بیشتر باشد در نتیجه نرده با کیفیت تری خریداری خواهند کرد؛اما لزوما به این شکل نیست، بلکه شرکت یا کارخانه تولید کننده آن و هم چنین متریال مورد استفاده سبب شده تا قیمت حفاظ دیوار شاخ گوزنی تعیین گردد.

حفاظ روی دیوار

توجه داشته باشید که حفاظ شاخ گوزنی جزوی از حفاظ های روی دیوار می باشد و برای مشاهده نمونه های دیگر نرده روی دیوار بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی

طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی چگونه است آیا هر کسی می تواند این حفاظ را تولید و به درستی نصب کند؟ برای پاسخ به این سوال باید چند چیز را بررسی کنیم فردی که می خواهد این کار را انجام دهد آیا تجربه کافی دارد یا اینکه درباره این موضوع دانشی دارد یا ندارد پس نصب کردن و ساختن حفاظ شاخ گوزنی را باید به دست افراد متخصص بسپاریم تا به بهترین شکل حفاظ درب را نصب کنند.

توجه

هنگام نصب کردن نرده شاخ گوزنی باید به این دقت داشته باشید که آیا در مکان سوراخ کردن دیوار سیک کشی برق رد نشده باشد یا اینکه هنگام هوای بارونی به هیچ عنوان نصب صورت نگیرد زیرا ممکن است فرد نصاب دچار برق گرفتگی شود.

خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی

خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی یکی از راحت ترین خرید ها است که شما تنها با یک تماس می توانید سفارش خود را ثبت کنید.
برای خرید آنلاین نرده شاخ گوزنی شما ابتدا می توانید از طریق شماره های داخل سایت با کارشناسان تماس گرفته، پس از اطلاع قیمت هر متر این محصول، بعد از آن متخصصان نصب به محل نصب می آیند اندازه گیری های دقیق را انجام می دهند تا هنگام نصب مشکلی پیش نیاید و بعد از آن سفارش شما به مرحله ساخت می رسد و بعد از ساخته شدن توسط خاور یا نیسان به شهر یا محل مورد نظر فرستاده می شود و توسط نصابان صنایع فلزی کوروش نصب می شود.

 

جوشکاری انجام شده بر روی حفاظ های شاخ گوزنی

جوشکاری انجام شده بر روی حفاظ های شاخ گوزنی بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر تراکم و ارتفاع، نوع رنگ، وزن و نوع جوشکاری این نوع حفاظ ها هم می تواند در قیمت هر متر شاخ گوزنی تاثیر داشته باشد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

برای جوشکاریحفاظ شاخ گوزنیمعمولا از دو روش جوشکاری با الکترود و جوشکاری با گاز کربن دی اکسید استفاده می شود. جوشکاری الکتردود تقریبا قدیمی می باشد. حفاظ هایی که با این نوع جوشکاری تولید شده اند، نسبتا از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و طول عمر بالایی هم ندارند.

در عوض باید مطمئن شوید که حفاظی که خریداری می کنید با گاز کربن دی اکسید جوشکاری شده باشد، تا بتواند علاوه بر زیبایی امنیت و استحکام بالایی را هم برای شما به ارمغان بیاورد.

شاخ گوزنی 991 min

جوشکاری حفاظ

برای دریافت شاخ گوزن قیمت با ما تماس بگیرید.

روش رنگ کردن نرده روی دیوار شاخ گوزنی

روش رنگ کردن نرده روی دیوار شاخ گوزنی هم می تواند به دو صورت انجام شود. روش اول و البته قدیمی قرار دادن حفاظ در رنگ می باشد.

این روش به مراتب هزینه کمتری نسبت به رنگ کوره ایی الکترواستاتیک دارد اما لازم به ذکر است به اندازه کافی ممکن است رنگ همه بخش های حفاظ را در بر نگیرد.
رنگ کردن حفاظ به روش الکترواستاتیک می تواند علاوه بر زیبایی بیشتر استحکام و دوام این محافظ را بالاتر ببرد.
در هنگام خرید حفاظ باید به فاکتورهای اشاره شده توجه ویژه ایی داشته باشید، زیرا این مورد جزعواملی است که نه تنها بر قیمت شاخ گوزنی موثر بوده بلکه سبب می شود تا بتوانید بهترین حفاظ را برای محل سکونت و یا محل مورد نظر خود خریداری کنید.

قطر میلگرد مورد استفاده برای حفاظ شاخ گوزنی

قطر میلگرد مورد استفاده برای حفاظ شاخ گوزنی چقدر است؟ استانداردی که برای تولید در نظر می گیرند، میلگرد با قطر بین 8 تا 12 میلی متر است. طبیعیست که قطر بیشتر وزن بیشتر و در ادامه هزینه و امنیت بیشتری برای شما به همراه دارد.

پیشنهاد ما به عنوان تولید کننده، حفاظ شاخ گوزنی با قطر میلگرد حداقل 9 میلی متر است چرا که، نه حفاظ مورد نظر به مقدار زیاد سنگین میشود و نه براحتی خم خواهد شد و از امنیت قابل توجهی برخوردار است. قابل ذکر است که امکان دریافت شاخ گوزن قیمت روز را از طریق جداول موجود در سایت و تیم پشتیبانی نیز دارید.

حصار شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی

مزایای استفاده از حفاظ شاخ گوزنی

مزایای استفاده از حفاظ شاخ گوزنی بسیار زیاد است که از جمله مهمترین این موارد می‌توان به امنیت بالا و استحکام آن اشاره کرد. البته در ادامه به بررسی دقیق تر برخی از این موارد خاص پرداخته ایم.

1- امنیت بالای حفاظ شاخ گوزنی

امنیت بالای حفاظ شاخ گوزنی با طراحی منحصر به فرد، مانع از ورود سارقان به محل سکونت شما میشود یا بطور مثال اگر از تراکم 40 به بالا برای این شاخ گوزنی پرتراکم استفاده کنید که در ادامه به قیمت آن پرداخته ایم مانع از ورود گربه ها نیز میشود.

طراحی تو در توی این حفاظ در نوع خود بی نظیر می باشد و در کنار بحث امنیتی از زیبایی خاصی برخوردار است.
این طراحی از حفاظ روی دیوار بدون شک خیال شما را از بابت ورود افراد آسوده می کند و توجه داشته باشید هرچه شاخ گوزنی شما پرتراکم تر باشد امنیت بیشتری حاصل می شود و قیمت آن نیز بالا میرود که ارزشش را دارد.

برای دریافت قیمت حفاظ شاخ گوزنی با ما تماس بگیرید.

2- طول عمر بالای نرده شاخ گوزنی

علاوه بر طراحی ویژه ، طول عمر بالای نرده شاخ گوزنی هم قابل توجه است. از این رو شما تا چندین سال نیاز به هیچگونه حفاظ دیگری ندارید. علاوه بر این می توانید با استفاده از مواد ضد زنگ طول عمر آن را تا چندین برابر افزایش دهید.

البته متناسب با برندی که این حفاظ را از آن خریداری می کنید، می توان انتظار داشت که خود حفاظ از قبل ضد زنگ داشته باشد. این موضوع می تواند از هزینه اضافی ضد زنگ جلوگیری کند. امکان مقایسه لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی حفاظ کوروش با سایر سایت ها ممکن است و شما به راحتی می توانید خیال خود را از لحاظ قیمت و کیفیت راحت کنید.

نرده حفاظ شاخ گوزنی

نرده حفاظ شاخ گوزنی

3- زیبایی مدرن و چشم نواز شاخ گوزنی

همانطور که اشاره شد، نسبت به دیگر حفاظ ها زیبایی مدرن و چشم نواز شاخ گوزنی بسیار قابل توجه است. برای زیباتر شدن محصولتان کافی است تا قبل از خرید حفاظ، متناسب با ظاهر ساختمان خود مدل را انتخاب کنید و یا حتی بعد از خریداری نسبت به رنگ آمیزی آن اقدام کنید.
رنگ آمیزی این نوع حفاظ معمولا هزینه زیادی نخواهد داشت. با این کار می توانید ظاهر زیبا و شیکی به کل ساختمان هدیه کنید.

متناسب با فروشنده ایی که حفاظ را از آن خریداری می کنید، قیمت حفاظ شاخ گوزنی دیوار می تواند متفاوت باشد. به طور کلی از آنجایی که این نوع حفاظ معمولا با تراکم های مختلف ساخته می شود و تراکم بر قیمت هر متر این کالا موثر است، شما می توانید متناسب با نیاز خود نسبت به خریداری آن ازحفاظ کوروش اقدام کنید. قبل از خرید با تماس با تیم پشتیبانی ما از لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی به روز با خبر شوید و با اطلاع از قیمت خرید خود را تکمیل کنید.

 

برای دریافت قیمت حفاظ شاخ گوزنی با ما تماس بگیرید.

حفاظ شاخ گوزنی

پیاده سازی و نصب نرده شاخ گوزنی

علاوه بر کاربرد های گفته شده، پیاده سازی و نصب نرده شاخ گوزنی نسبت به سایرین راحت تر است و می تواند در کمتر از یک روز به راحتی حفاظت محل سکونت شما را در دست بگیرید.

بعلاوه، این نوع حفاظ می تواند بدون ایجاد تخریب نصب شود که باعث می شود تا دیوارهای شما تقریبا دست نخورده باقی بمانند. این ویژگی باعث می شود که بتوان نرده شاخ گوزنی را تقریبا بر روی همه نوع دیوار پیاده سازی و نصب کرد.

البته برای نصب و پیاده سازی باید از افراد متخصص کمک بگیرید تا با کمترین میزان خسارت به دیوارها بتوانند حفاظ شاخ گوزنی را برای شما نصب کنند که حفاظ کوروش با سال ها تجربه می تواند به راحتی انواع حفاظ را نصب و پیاده سازی کند.

 

بهترین میلگرد 💎کیفیت نرده شاخ گوزنی
کوره ای 🛢نوع رنگ
عدم عبور سارقین ⭐️مزیت حفاظ شاخ گوزنی
حضوری 🛒نحوه خرید
بر اساس متراژ 💲قیمت شاخ گوزنی

 

کاربرد های محافظ شاخ گوزنی

کاربرد های محافظ شاخ گوزنی را در ادامه بررسی میکنیم. با توجه به مزایای گفته شده همچون زیبایی، امنیت، طول عمر و از همه مهمتر قیمت هر متر این حفاظ به صرفه این نوع حفاظ می تواند یکی از بهترین حفاظ ها در نظر گرفته شود چرا که با یک تیر می توان چندین نشان زد!

در مقایسه با انوع دیگر حفاظ، حفاظ شاخ گوزنی می تواند ضریب امنیت محل سکونت شما را تقریبا به صد برساند، چرا که عبور از آن تقریبا غیر ممکن خواهد بود البته باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که باید متناسب با محل سکونت خود ارتفاع حفاظ را تعیین کنید تا بتوانید استفاده حداکثری از آن را داشته باشید.

انواع دیگر حفاظ نمی توانند به اندازه ی این نوع حفاظ از حریم شخصی شما محافظت کنند، چرا که اکثر حفاظ های دیگر طراحی تقریبا قدیمی دارند که افراد سود جو می توانند با کمی زحمت از آن عبور کرده و وارد حریم شخصی شما شوند.

حفاظ شاخ گوزنی طراحی مدرنی را به شما ارائه می کند که همانطور که اشاره شد علاوه بر زیبایی امنیت بسیار بالایی دارد به طوری که عبور از آن تقریبا غیر ممکن خواهد بود.

حفاظ شاخ گوزنی کوره ای

مزایا و معایب نرده حفاظ شاخ گوزنی دست دوم

نرده حفاظ شاخ گوزنی به صورت دست دوم هم خرید و فروش می شود اما این روش یک سری مزایا و معایب خاص خودش را دارد که درهنگام خرید حتما باید به آن توجه داشت.
از مزایای نرده دست دوم میتوان قیمت مناسب آن اشاره کرد چرا که دست دوم بودن محصول موجب کاهش قیمت حفاظ شاخ گوزنی دیوار خواهد شد.

شایان ذکر است که تغییر قیمت محسوسی در دست دوم و نو وجود ندارد و کیفیت بالای نو بسیار ملموس است. پس بهتر است تا با دریافت لیست قیمت شاخ گوزنی دیوار به روز, کیفیت را فدای قیمت نکنید.

مکان های قابل استفاده از حفاظ شاخ گوزنی

مکان های قابل استفاده از حفاظ شاخ گوزنی کجاست؟ اگر بخواهیم به طور خلاصه به این پرسش پاسخ دهیم باید بگوییم که می توانید تقریبا در همه جا از این نوع حفاظ در استفاده کنید. می توانید از مدارس گرفته تا باغ ها و در هر جای دیگری از این نوع حفاظ استفاده کنید، چرا که همانطور که اشاره شد این نوع حفاظ درب سازگاری بالایی با انواع دیوار دارد که همین موضوع این نوع حفاظ را از سایر حفاظ ها جدا می کند و می تواند امنیت همه نوع مکانی را برعهده بگیرد.

در مجموع از آنجایی که امروزه وجود وسایل امنیتی همانند حفاظ روی دیوار امری ضروری و واجب به شمار می رود پیشنهاد ما به شما حفاظ شاخ گوزنی میباشد چرا که میتوان گفت قابلیت استفاده روی همه ی دیوارها و هر محیطی که شما بخواهید را دارد.

نمای نزدیک حفاظ شاخ گوزنی

نمای نزدیک حفاظ شاخ گوزنی

در مورد معایب آن میتوان گفت که حفاظ دست دوم دیگر استحکام و مقاومت حفاظ درب نو را ندارد و در برابر عوامل طبیعی آسیب پذیرتراست.
باید افزود در هنگام جداسازی مدل کارکرده آن باید دقت بسیار بالایی بکار برد چرا که ممکن است حفاظ آسیب ببیند و بر روی دیوار جدید سوار نشود.
از آنجایی که این جداسازی بیشتردرهنگام تخریب دیوار می باشد ظرافت لازم درهنگام جدا کردن آن وجود ندارد و براحتی ترک برمیدارد.
همین امر موجب آن میشود که نرده روی دیوار دست دوم چندان گزینه مناسبی برای محل مسکونی شما نباشد ضمن اینکه عمر مفید آن طبیعتا نسبت به حفاظ روی دیوار نو کمتر میباشد.

در آخر برای خرید و اطلاع از قیمت شاخ گوزنی حفاظ بهتر است که با کارشناسان و متخصصین ما در ارتباط باشید تا لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی روز را در اختیار شما بگذارند.

برای دریافت شاخ گوزن با ما تماس بگیرید.

برای اشتراک گذاری مطالب این صفحه با دوستانتان می توانید از لینک های کوتاه شده جدول زیر استفاده کنید.

opizo.com is.gd b2n.ir
gg.gg v.ht yun.ir
bit.ly rb.gy 1ea.ir
tinyurl.com shorl.com cutt.ly

لینک کوتاه مطلب : https://cutt.ly/TWWTw8Z

سوالات متداول

کمترین و بیشترین ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی چقدر است؟

کمترین و بیشترین ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی 50 تا 120 سانتی متر است.

قیمت گذاری شاخ گوزنی به چه صورت است؟

قیمت گذاری حفاظ شاخ گوزنی به صورت متری است.و قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی به عوامل متغیری وابسته است.

رنگ کاری حفاظ شاخ گوزنی به چه شکل است؟

رنگ کوره ای هم مقاومت بالایی دارد، هم به صورت پودر به همه جای حفاظ پاشیده می شود. به خاطر همین هیچ جای نرده ها بدون رنگ نمی ماند و بعدا زنگ نمی زند.

حمل و نصب واسه شهرستان ها چطور است؟

به همه جای ایران می توانیم حفاظ بفرستیم، برای نصب در تهران و کرج می توانیم افراد خودمان را بفرستیم. برای اطلاع از قیمت هر متر شاخ گوزنی به جدول ابتدای همین صفحه رجوع کنید.

48 دیدگاه دربارهٔ «حفاظ شاخ گوزنی»

  1. سلام و درود خدمت شما عزیزان
    ببخشید سوالی که دارم از حضورتون . فرق بین حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای در چیه؟ فقط بوته ای تراکمش بالاتره ؟ من هر چقدر توجه می کنم فرقشون رو نمیفهمم ولی انگار بوته ای شلوغترم هست . میشه لطفا در مورد اینا بهم توضییح بدین و اینکه بین شاخ‌گوزنی و بوته ای و اباری شما کدوم از خفاظهارو با چه تراکم و چه ارتفاعی به ما پیشنهاد می کنین من برای سر در خونه م که خدودا ۳ متره میخام ایا برای متراژ کم هم کار انجام میدین ؟ یا محدودیت وجود داره ؟ ممنونم از زحمات شما

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقای ادرم
      امیدوارم حالتون خپب باشه
      پیشاپیش عید رو به شما تبریک عرض می کنم
      حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی به لحاظ ظاهری خیلی شبیه به هم هستند و تنها تفاوت انها در تراکم عرضی این دو‌خفاظ است که خفاظ بوته ای تراکم عرضی بیش تری نسبت به شاخ گوزنی دارد و همین باعث می شود که هم حفاظ شلوغ تر باشه و هم امنیت بیشتری رو داشته باشه
      به لحاظ ایمنی
      بین حفاظ ابشاری و بوته ای و شاخ گوزنیز
      اولین پیشنهاد ما به شما حفاظ ایشاری با ارتفاع صد و بیست و تراکم چهارده می باشد
      سپس حفاظ بوته ای با ارتفاع صد و بیست و تراکم بیست و‌ پنج و سپس شاخ گوزنی با ارتفاع صد و بیست و تراکم بیست و پنج
      هر سه حفاظ از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند که می تونین ازش استفاده کنین
      ممنونم از همراهی شما
      روزگار به کام

  2. سلام خدمت ادمين عزيز
    ممنون ميشم به سوال من پاسخ بديد

    من نيازمند حدودا ١٨ متر حفاظ براي قسمت بالا پست بام خانه هستم
    چون بچه هاي ما ميرن اونجا بازي مي كنن و ما نگران اين هستيم كه خدايي نكرده نكنه بيوفتن
    و اين مسئله ذهن مارو درگير خودش كرده

    با توجه به اينكه انجا محل بازي كودكان عزيزمان شده شما چه نوع حفاظي به ما پيشنهاد مي دهيد كه هم امنيت لازم رو برقرار كنه هم ارتفاعش به اندازه اي باشه كه كاملا پوشش بده اون قسمت رو .
    ايا حفاظي با ارتفاع ٣٠ سانت براي ان قسمت مناسب مي باشد؟

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما اقای شعاعی عزیز
      امیدوارم حالتون خوب باشه
      و پیشاپیش عید نوروز رو به شما تبریک عرض می نمایم
      برای بالا پشت بام اگر می خواهید از حفاظ های روی دیوار ما استفاده کنین بهتر است از حفاظ هامون به صورت یک طرفه سفارش بدید که از قسمت داخلی حفاظ صافه و تمامی شاخه های ان به بیرون است و باعث اسیب رساندن به کودکان دلبند شما نمی شود از طرفی مانع از ورود کسی به بالا پشت بام شما می شود
      ارتفاع لازم برای این کار ارتفاع هفتاد سانت به بالا می باشد و ارتفاع پایین تر از هفتاد به هیچ وجه به شما تپصیه نمی شود چون تمنیت کافی را ندارد
      تراکم هم می تواند تراکم ده یا دوازده تراکم مناسبی باشد
      برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی وقت بازدید با شماره ۰۹۱۰۷۵۰۰۵۰۷ تماس بگیرید
      ممنونم از همراهی شما
      روزتون بخیر

  3. سلام خسته نباشید من ویلایی دارم در بندر انزلی که می خوام برای روی دیوار اون از حفاظ های شما انتخاب کنم دیوارها به صورت بلوکی هستش که از چند جا اومدن و دیدن و گفتن امکان نصب حفاظ روی دیوار روی این دیوار ها وجود نداره و شما نمی توانید از این حرف ها استفاده کنید با توجه به اینکه شرکت شما بسیار سابقه درخشانی داره و پروژه های بسیار زیادی اجرا کرده خواستم نظر شما رو بدونم که آیا این درست است که برای دیوار های بلوکی نمیشه حفاظ روی دیوار نصب کرد و توضیح دهید به بنده
    برای دریافت لیست قیمت باید با چه شماره ای تماس بگیرم تا برای ما ارسال کنند با چه شماره ای در بندر انزلی تماس بگیرم و از خدماتی بهره‌مند شوند ممنون اگر جواب بدی

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای کاسبی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      امکان نصب حفاظ روی دیوار روی دیوارهای بلوکی امکان‌پذیر هستش به شرط اینکه هر دو متر پروفیل ۴۰ در ۴۰ به ارتفاع ٣٩ سانت در دیوار قرار بدین که ٢٠ سانت داخل دیوار باشه و ده سانت بیرون از دیوار و سپس بر روی ان ملات بکشید تا کاملا سفت بشه بعد از اینکه این مراحل را انجام دادید دیوار آماده است که حفاظ روی دیوار روی دیوارتون قرار بگیره برای دریافت لیست قیمت می توانید با شماره ۰۹۱۰۷۵۰۰۵۰۷ تماس بگیرید تا کارشناسان ما هم لیسا قیمت رو براتون از طریق تلگرام و واتساپ ارسال کنند و هم شماره نمایندگی در استان گیلان رو ازشون بگیرید
      امیدوارم تونسته باشم راهنماییتون کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  4. سلام خسته نباشید ببخشید حفاظ های شاخ گوزنی ارتفاع شون از چند سانتی متر شروع میشه و حداکثر ارتفاع آن ها چقدر می باشه و چه ارتفاع مناسب با منزل مسکونی می باشد و چه تراکم هایی داره و از چه تراکم هایی میشه استفاده کرد که امنیت بسیار بالایی داشته باشه و نتوان از اون اصلا رد شد و فرق حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای در چیست ممنون میشم به من توضیح بدین تا بتوانیم انتخاب داشته باشیم و ایمن ترین حفاظی که شرکت شما تولید میکنه چه نوع حفاظی و خودتون بیشتر چه پیشنهادی به مشتریان تومی دین برای مایی که اطلاعات کافی نداریم ممنون میشم توضیحاتی ارائه بدهید که کامل توجیه بشیم و ساکن پاکدشت هستم آیا برای پاک دشت خدمات ارائه می‌دهید یا عامل فروش دارید که باهاشون تماس بگیرم و من را راهنمایی کنند روزتون بخیر باشه خدانگهدار

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای صدرلی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ شاخ گوزنی یکی از حفاظ های ایمنی می باشد که در شرکت صنایع فلزی حفاظ کوروش تولید می شود ارتفاع از ۷۰ سانت تا ۱۲۰ سانت می باشد که با تراکم ۸ تا ۲۵ تولید میشه و مناسب ترین ارتفاع آن ارتفاع ۹۰ سانت با تراکم ۱۲ و یا ۱۲ به بالا می باشد که امنیت بسیار بالایی دارد و جزو پرفروش‌ترین حفاظ های ما در سال گذشته می باشد حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای بسیار شبیه به هم هستند و تنها تفاوتشون در تراکم عرضی آنها می باشد که حفاظ بوته ای تراکم عرضی بیشتری نسبت به شاخ گوزنی دارد هر دو حفاظت از ایمنی بالایی برخوردار هستند برای اینکه کارشناسان بیان طبق دیواری که داریم و شرایطتون بهترین پیشنهاد را بدهند لطفاً با شماره ۰۹۱۰۷۵۰۰۵۰۷ تماس بگیرید و آدرس دقیق و محبت کنیم که کارشناسان در زودترین زمان خدمتتون برسن
      بازدید برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام می شود که میتوانید از این خدمات استفاده کنید ممنون از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  5. سلام و عرض ادب خدمت تمامی هم میهنان عزیزم امیدوارم که حالتون خوب باشه من در شهر اراک هستم و یک ماه پیش از صنایع فلزی حفاظ کوروش برای منزل خودم حفاظ روی دیوار خریدم اندازه دیوار رو با استفاده از راهنمایی که در حفاظ کوروش به من کردند برداشتم و با توجه اندازه هایی که برداشت کرده بودم سفارش خودم را ثبت کردم پس از این‌که حفاظ ها به دستم رسید و آنها را روی دیوار نصب کردیم حفاظ ها نه زیاد شد و نه کم اومد من از پرسنل شما بسیار سپاسگزارم از اینکه ما رو راهنمایی کردند تا از شرکت شما خرید داشته باشیم و الان بسیار راضی و خوشحال هستم که خریدم رو بین شرکت‌ها از شرکت شما کردم ممنونم از اینکه به مشتری احترام می‌گذارید و او را به خوبی راهنمایی می کنید تا دچار مشکل در نصب و اندازه‌گیری حفاظ ها نشوند بسیار سپاسگزارم ممنون از مطالب خوبی که گذاشتین و امیدوارم که روز به روز موفق تر باشید

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای جمالی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      ممنونم از اینکه شرکت ما را برای ثبت سفارش خودتون انتخاب کردید و بسیار از شما سپاسگزارم که کامنت خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتین
      بسیار خوشحالم که تونستم رضایت شما رو به طور کامل جلب کنیم که باعث افتخار ماست که مشتریان از ما راضی باشند و بسیار متشکرم از همراهی گرم و صمیمانه شما امیدوارم که در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  6. سلام خسته نباشید بنده ویلایی دارم در اطراف شهر تهران که می خوام برای اون از حفاظ شاخ گوزنی شما استفاده کنم و می خواهم قبلش من رو راهنمایی کنید که برای دیوارهای چی استفاده کنم که امنیت خیلی بالا باشه در وهله اول برای من امنیت مهمه و سپس قیمت و ظاهرش
    پس لطفاً بهترین پیشنهاد را به من بدهید که از لحاظ ایمنی بسیار بالایی داشته باشد و بگویید لطفاً از چه رنگهایی برای این حرف ها انتخاب می کنید استفاده می کنید و آیا در برابر باران و برف و کلاً عوامل طبیعی و جوی این رنگ ها پایدار هستند و یا دچار زنگ زدگی می شوند رنگ بندی محصولات تو به چه صورت هستش و ما می‌توانیم بین چه طیف رنگ هایی انتخاب کنیم میلکردهایی که استفاده میکنید برای کدام شرکت می باشد و چه شماره ای هست ممنون میشم جواب من را بدهید روز خوبی داشته باشید ایام به کام

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای میرباقری عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ های متنوعی در صنایع فلزی کوروش تولید میشه که ایمن ترین آنها حفاظ لیلیوم و آبشاری و شاخ گوزنی و بوته ای میباشد که میتوانید از بین آنها ایمن ترین آن ها یعنی حفاظ لیلیوم با ارتفاع ۱۲۰ و تراکم سه گل حفاظ آبشاری با ارتفاع ١٢٠ و تراکم ۱۴ و حفاظ بوته ای و شاخ گوزنی با ارتفاع ۱٢٠ و تراکم ١٢ و ١٢ به بالا انتخاب بفرمایید که هر چهار حفاظ از ایمنی بالایی برخوردارند که طبق بودجه ای که در نظر گرفتن میتوانید بین آنها انتخاب داشته باشید رنگ هایی که استفاده می کنیم رنگ سفید مشکی قهوه و مسی می باشد که به صورت کوره ای الکترواستاتیک هستش که بین آنها میتوانید انتخاب فرمایید و میلگرد های تولیدی میلگرد نمره ۱۰ کششی می باشد و برای گرفتن وقت بازدید می توانید با شماره ۰۹۱۰۷۵۰۰۵۰۷ تماس بگیرید تا کارشناسان براتون وقت بازدید هماهنگ کنند
      بازدیدمون برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملا رایگان انجام میشه که میتونید از این خدمات استفاده کنید روز خوبی داشته باشید

  7. سلام خسته نباشید من از شهر مقدس مشهد مزاحمتون میشم من از یکی از کارگاه هایی که از این حفاظ های روی دیوار در مشهد تولید می‌کند قیمت این ها را پرسید و یک قیمت بسیار فضایی به من دادند که من از خریدن این حفاظ ها پشیمون شدم بعد از جستجو در گوگل با سایت شما آشنا شدم و خواستم بدونم برای اینکه لیست قیمت رو دریافت کنم باید به شماره پیام بدم و یا شمارم رو کجا بزارم که برای من ارسال کنید و می‌خواستم به این قیمتهای شما و قیمت‌های اینجا بسنجم ببینم هر کدوم که به نظر اقتصادی مناسب باشه اون‌ها رو تهیه کنم ولی قیمت در اینجا بسیار بالاست من بسیار تعجب کردم ممنون میشم برای من ارسال کنید تا بتونم تصمیم درستی بگیرم و انشاءالله سفارش خودم رت از شرکت خود شما به ثبت برسانم روزگارتان بخیر خدا نگه دار

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای امان الله عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای دریافت لیست قیمت محصولات و کاتالوگ محصولات می توانید با شماره ۰۹۱۰۷۵۰۰۵۰۷ تماس بگیرید و شماره تلگرام و واتساپ خودتون رو محبت کنید تا کارشناس فروشمون براتون لیست قیمت و کاتالوگ و ارسال کنند به دلیل وجود واسطه و دلالان بسیار در این کار ، ممکن است که تا حفاظ از کارخانه به شهر مقصد برسه قیمت‌های آن بسیار افزایش پیدا کنه ولی شما میتونید از کارخانه به صورت مستقیم تهیه بفرمایید تا همه واسطه ها حذف شود و مقرون به صرفه ترین قیمت را داشته باشید برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناس فروش ما صحبت کنید تا شما را راهنمایی کنند و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  8. سلام خسته نباشید بنده کارگاهی دارم در بندر بوشهر و در کار تولید در و پنجره فعالیت می‌کنم بنا به تقاضای مشتریان که میان و از من درخواست حفاظ روی دیوار می کنند می خواهم که از حفاظ های روی دیوار شما به کارگاهی بیارم و برای فروش در کارگاه خود قرار بدم میخواستم بدونم آیا شما نمایندگی هم می دهید و شرایط اینکه ما بتوانیم محصولات شما را بخریم به چه صورت هستش آیا برای ما که خودمان عامل فروش هستیم تخفیفاتی لحاظ می‌شود و اینکه چند درصد تخفیف برام میزارید باید با چه کسی در این رابطه صحبت کنم و برای بستن قرارداد چه شرایطی لازمه که بیام جا با شرکت شما قرارداد خود را در این رابطه به مردم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای قبادی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای دریافت نمایندگی در شهر خودتان می توانید با شماره ۰۹۱۰۷۵۰۰۵۰۷ تماس بگیرید و کارشناس فروش ما شما را راهنمایی کنند تا تمامی شرایط اخذ نمایندگی را به شما بگویند همچنین شما میتوانید برای اطلاع از تخفیفات ای که برای نماینده گذاشتیم و قیمت فروشی که برای نماینده‌ها در نظر گرفتیم رو از کارشناس فروش ما دریافت کنید که لیست قیمتش را از طریق تلگرام و واتساپ براتون ارسال کنند تا بتوانید از آنها اطلاع پیدا کنید بسیار خوشحال میشیم که با ما همکاری داشته باشید برای اطلاعات بیشتر با کارشناس ما صحبت کنید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  9. سلام شرکت ما یک شرکت دارویی است که واقع در خیابان قائم مقام تهران قرار دارد که می خواهیم برای شرکت خودمون از این حفاظ ها استفاده کنیم برای دیوارهایی به ارتفاع چهار متر که روی اون از درپوش فلزی استفاده شده است می‌توان از چه نوع حفاظی استفاده کرد و آیا برای نصب روی این دیوارها مشکلی پیش نمیاد نصب آن به چه صورت میباشد آیا جوش داده می‌شود یا پین می‌شود به دیوار
    و اینکه دیوارهای ما دارای اختلاف سطح های متفاوتی است و درب شرکت یک قوسی دارد که می‌خواهیم که عین قوس را برای ما انجام بدهید و اصلاً هیچ جوره قوس حذف نشود ممنون میشم کارشناس خودتون رو بفرستین تا بیان برای بازدید و انجام بدهند که ببینیم امکان نصبش هست که اگر امکان نصب شده بود که حفازها به شما سفارش بدهیم و سواال بعد اینکه چند روز زمان میبره تا اینکه حفاظ ها به دست ما برسد چون زمان برای ما خیلی مسئله مهمی و اگر بشه می‌خواهیم سه چهار روزه . برای ما حفاظ هارو و نصب فرمایید

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای گرشاسب عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه
      امکان نصب حفاظ های روی دیوار برای انواع دیوارهای با جنس سنگی و درپوش فلزی و غیره وجود دارد که می توانید از این حفاظ ها شما استفاده بفرمایید برای این که کارشناسان بیان و نظر قطعی را به شما بدهد می توانید با شماره ۰۹۱۰۷۵۰۰۵۰۷ تماس بگیرید و آدرس دقیق و محبت کنید که کارشناسان در زودترین زمان خدمتتون برسن و اندازه ها رو بردارد و همچنین در رابطه با شرایط پروژه شما را راهنمایی کند امکان ساخت قوس طبق قوس درب شما وجود داره و باید اندازه‌اش بر داشته باشه که با استفاده از پروفیل این قوس اجرا بشه و روی قوس‌ها حفاظ روی دیوار انجام بشه و همچنین برای اختلاف سطح دیوارها تون همیشه از شاسی کشی استفاده کرد و هم میشه از حفاظ هایی با ارتفاع مختلف استفاده کرد که در نهایت در یک سطح قرار بگیرد حدوداً ۷ روز کاری زمان بر اینکه حفاظ آماده باشد و هم براتون نصب کنند و نصب در یک روز انجام می پذیرد و امکان نصب حفاظ برای پروژه هایی که فورس ماژور هستند به پایین هفت روز هم می‌توان کاهش پیدا کند و در سه چهار روز برای نصب بشه ولی اطلاعات بیشتر با کارشناسان هم ثابت کنید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  10. سلام خسته نباشید چندی پیش برای حفاظهای آپارتمان ما واقع در تهرانپارس حفاظ روی دیوار نصب کردیم که ما پس از گذشت مدتی از آنها بسیار راضی بودیم کیفیت کار بسیار بالا بود رنگها کوچکترین زنگ‌زدگی ندارند و از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند اینکه می‌خواهیم برای بالا پشت بوم خود هم از همان حفاظت استفاده کنیم و عین همان را به صورت یکطرفه برای ما اجرا کنید چون کارشناسی که اومدن اون قسمت از ساختمون یعنی پشت بوم را هم بهشون نشون دادیم که گفتند باید به صورت یکطرفه زده بشه ممنون میشم اگر کارشناس دوباره بیان و اندازه مجدد بزنن و یا اگر که اندازها رو دارن اون حفاظ ها ساخته بشه من با شرکت تماس می‌گیرم و وقت بازدید برای خودم هماهنگ می کنم خواستم اول از شما تشکر کنم و ممنونم بابت کیفیت بالای کارهاتون روز خوبی داشته باشید موفق باشه

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای جنت عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      بسیار ممنونم که مجدداً شرکت ما را برای ثبت سفارش خود تون انتخاب کردین و بسیار خوشحالم از اینکه از کار شرکت ما راضی بودید رنگ هایی که استفاده می کنیم رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد که بهترین نوع رنگ در بازار می باشه و مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی داره
      برای این که کارشناسان مجدد خدمتتون برسن و اندازه های بالا پشت بام شما را بردارن با شماره ۰۹۱۰۷۵۰۰۵۰۷ تماس بگیرید تا کارشناس فروش ما براتون وقت بازدید مجدد بگذارند و کارشناسان خدمتتون برسن برای اندازه گیری تا قسمت بالا پشت بوم رو اندازه گیری کنند و وارد مرحله تولید بشه ممنونم از همراهی گرم و صمیمانه شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

  11. سلام خسته نباشید چندی پیش برای حفاظهای آپارتمان ما واقع در تهرانپارس حفاظ روی دیوار نصب کردیم که ما پس از گذشت مدتی از آنها بسیار راضی بودیم کیفیت کار بسیار بالا بود رنگها کوچکترین زنگ‌زدگی ندارند و از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند اینکه می‌خواهیم برای بالا پشت بوم خود هم از همان حفاظت استفاده کنیم و عین همان را به صورت یکطرفه برای ما اجرا کنید چون کارشناسی که اومدن اون قسمت از ساختمون یعنی پشت بوم را هم بهشون نشون دادیم که گفتند باید به صورت یکطرفه زده بشه ممنون میشم اگر کارشناس دوباره بیان و اندازه مجدد بزنن و یا اگر که اندازها رو دارن اون حفاظ ها ساخته بشه من با شرکت تماس می‌گیرم و وقت بازدید برای خودم هماهنگ می کنم خواستم اول از شما تشکر کنم و ممنونم بابت کیفیت بالای کارهاتون روز خوبی داشته باشید موفق باشه

  12. سلام خسته نباشید دنبال تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی در شیراز هستم و می خواستم در منطقه قلات شیراز که یک باغ دارم دیوار هاش را از حفاظ های شاخ گوزنی شما پوشش بدم می خواستم بدونم آیا امکان تولید در ارتفاع ۱۴۰ وجود داره و هر ارتفاعی که بخواهیم امکانش هست که برای ما تولید بفرمایید همچنین سر در ما از یک قوسی تشکیل شده که میخواست عین اون قوس رو برام در بیارن به خاطر همین نیاز دارم که کارشناس تون در شیراز یا نماینده اگر در شیراز دارید لطف کنند و بیارین اندازه قوس در رو بگیرند و طبق قوس برای ما تولید را انجام بدهد ممنونم از شما خداحافظ

  13. سلام خسته نباشید من یک جوشکار هستم که میخواستم تولیدی حفاظ شاخ گوزنی بزنم و ساکن شهرستان ورامین هستم میخواستم بدونم آیا امکان داره که بیام از شما آموزش ببینم و ساخت حفاظ شاخ گوزنی رو یاد بگیرم و تولید کنم و اگر امکانش نیست میشه که از محصولات خود را به من بدین که بیام اینجا بفروشم فقط چون سرمایه زیادی ندارم و سرمایه اولیه برای این کار ندارم میخواستم بدونم آیا امکان داره که درصدی را به شما بدم و مابقی آن را هر موقع که فروختم به شما بدم و یه چک تضمین به شما بدهم که نزد شما بمونه و بدونین که من هستم و قصدم دزدی نیست می خوام باهاتون همکاری کنم و همچنین میخواستم بدونم امکانش هست که به صورت امانی حفاظ ها رو در کارگاهی قرار بدم و اینکه یک چک تضمینی به شما بدهم که بتونید پیگیری کنید و به من اعتماد کنید ممنونم از شما خداحافظ

  14. سلام دنبال کارگاه حفاظ آهنی شاخ گوزنی در شرق تهران میگردم ساکن خیابان بهار تهرانپارس هستم و می خواستم از حفاظ های روی دیوار شما برای دیوارهای روی پشت بوم استفاده کنم چون بچه‌ها آنجا بازی می‌کنند و یکم خطرناک هست می خوام چون شیطانی می کنمثن یهو از اون بالا پرت نشن پایین
    می خواستم بدونم برای این کار آیا حفاظ شاخ گوزنی مناسبه و شما پیشنهاد می کنید که با چه ارتفاع و تراکم زده بشه می
    خوام خیلی پر باشه و فضای خالی بین شان نباشه و شاخه هاش خیلی زیاد باشه ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید ازتون خرید کنم
    خدا حافظ

  15. سلام روزتون بخیر در مورد حفاظ بوته ای و شاخ گوزنی سوال داشتم میخواستم بدونم تفاوت این دو حفاظ دقیقا در چیه و کدوم یکی از امنیت بالاتری برخوردار هستند و بعضی از شرکت زنگ زدم میگن که شاخ گوزنی همان بوته ایه و بعضی جاها می‌ گن که با هم تفاوت داره باهم دیگه میخواستم بدونم دقیقا تفاوتش با هم دیگه چیه
    من که متوجه نمیشم و خیلی شبیه هم هستن و به نظرم فرقی ندارند و تفاوتش رو نمی تونم تشخیص بدمد
    ممنون میشم در موردش توضیح بدین و بگین برای ساختمان کدوم یکی امنیت بالاتری داره و قیمت آنها به چه صورته و کدوم ارزون تر و به صرفه تره

  16. حفاظ ساختمان شاخ گوزنی با حفاظ های شاخ گوزنی که برای باغ و اطراف شهر استفاده میشه چیه برای ساختمان چه ارتفاعی مناسبه با چه تراکمی و همچنین چه رنگهایی تولید میشه آیا میلگردهایی که برای شاخ گوزنی های ساختمانی تولید می‌کنید با آنهایی که برای باغ و جاهای تفریحی و اداری می زنید متفاوت هستش ممنون میشم توضیح بفرمایید و همچنین بفرمایید که باید به چه شماره ای از طریق واتساپ پیام بدم که برام ارسال کنن لیست قیمت و مدل هارو و تصمیم گیری کنم که بین مدل های حفاظ شاخ گوزنی کدوم بهتر هست
    همچنین می خوام لیست قیمت دقیق رو برام بفرستین که بتونم یه مقایسه ای داشته باشم و خرید را انجام دهند مرسی و متشکرم

  17. سلام خسته نباشید من چند وقت پیش حفاظ شاخ گوزنی سفارش دادم و در عرض یک هفته برای ما نصب را انجام دادین
    رنگی که سفارش داده بودم رنگ سفید بودش و همچنین جوشی که استفاده شده بود جوش سه او دو بود و میلگردهایی که برای ساخت حفاظ های شاخه گوزنی استفاده کرده بودین میلگرد نمره ۱۰ بود که از کیفیت آن بسیار راضی بودم من درجه یک این حفاظ ها را با ارتفاع ۸۰ سانت و تراکم ۱۵ سفارش دادند و با راهنمایی کارشناس محترم تان تصمیم گرفتم که ارتفاع ۸۰ سانت رو انتخاب کنم و بعد از اینکه آوردن نصب کردن از انتخاب خودم بسیار راضی بودم و هستم ممنونم از تولیدات بسیار خوبتون متشکرم و شما خداحافظ

  18. سلام خسته نباشید ساکن اراک هستم و در گوگل زدم حفاظ شاخ گوزنی اراک که سایت شما رو برای من آورده می خواستم اگه بشه آدرس نمایندگی تون در اراک را به من بگویید تا من برم و سفارش خود را ثبت کنم و همچنین ممنون میشم در مورد مشخصات حفاظ های شاخ گوزنی خودتون به من اطلاع بدید و بفرمایید که بهترین و مقرون به صرفه ترین حفاظ شاخ گوزنی که تولید می‌کنیم چه حفاظی هستش و بهتره که کدام را انتخاب کنیم چقدر نصبش طول میکشه و هزینه حمل و نصب حفاظ ها به چه صورت هست و همچنین هزینه حمل آن را نیز بفرمایید متشکرم خداحافظ

  19. سلام چندی پیش رو داشتم دنبال حفاظ شاخ گوزنی اردبیل میگشتم که با سایت شما آشنا شدم البته همسایه مون هم به من گفت که از شما خرید کنم برای باغ خودشون در اردبیل از شما حفاظ روی دیوار خرید انجام داده بودند و آدرس سایتتون رو به من دادن که بتونم از محصولات شما استفاده کنم خلاصه که من از طریق سایت شما سفارش خودم رو هم انجام دادم و با شرکت تماس گرفتم و متراژ را گفتم و فکر کنم در عرض من یک هفته آینده برای من حفاظ ها ارسال شد و وقتی به دست من رسید که خیلی راضی بودم اولش مردد بودم که خرید کنم یا نه
    ولی بعد از اینکه خریدم و به دستم رسید خیلی راضی بودم و متشکرم از شما خواستم ازتون تشکر کنم
    از اینکه از شما خرید کردم راضیم
    امیدوارم که موفق و پیروز باشید خداحافظ

  20. دنبال حفاظ شاخ گوزنی ارزان می‌گردم که قیمتش خیلی ارزون باشه من هزینه زیادی ندارم که برای حفاظ روی دیوار بزارن و به خاطر همین می‌خواستم حفاظی تهیه کنم که خیلی مقرون به صرفه باشه به لحاظ اقتصادی که بتونم اون رو تهیه کنم اگر رنگشم روغنی باشه برای من مشکلی نداره و اگر میلگرد از میلگرد نمره هشت و نه هم استفاده بشه مشکلی برام نداره فقط می خوام که امنیت رو حفظ کنه و قیمتش خیلی مناسب باشه ممنون میشم اگر راهنمایی کنید و بفرمایید با پولی که من دارم چه حفاظی میتونم بخرم و متراژی که دارم دهدمتره و هزینه‌ای که می خوام انجام بدم دو ملیون تومنه آیا میشه با این چیزی خرید یا نه

  21. سلام از اسلامشهر هستم و دنبال
    حفاظ شاخ گوزنی اسلامشهر میگردم میخواستم بدونم آیا شما برای اسلامشهر هم بازدیدو به صورت رایگان انجام می دید و امکان داره که کارشناسان بیاد و از کار ما بازدید کنند در باغ فیض اسلامشهر هستیم و می خواستم که وقت بازدید بگیرم باید با چه شماره ای تماس بگیرم و به چه کسی آدرسم رو بدم و می خوام که آدرس من نزد شرکت شما به صورت سکرت بمونه و اصلا به کسی آدرس رو ندهید خدایی ناکرده بهتون بر نخوره اینطوری میگم چون بالاخره خطرناک است و ممنون میشم که بگید که با کجا تماس بگیرم و آدرس و لوکیشن بدم که کارشناس محترم تو بیان و مرا راهنمایی کنند و بگن که چه حفاظی مناسبه خداحافظ

  22. قطعا حفاظ شاخ گوزنی یکی از امن ترین حفاظ های روی دیوار است و من بسیار از سفارش آن راضی هستم.

  23. سلام برای دیوار نیاز به حفاظ شاخ گوزنی میلگرد 10 رنگ کوره ای و ارتفاع 1/2 تا 1/5 متر داریم.

    1. با سلام قیمت برای حفاظ شاخ گوزنی به تراکم ان هم بستگی دارد که این قیمت از تراکم 20 تا 56 متغیر است و از 264 هزار تومان شروع شده تا983 هزار تومان. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه لیست قیمت های ما مراجعه کنید.

  24. لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی رو میخواستم و اینکه قیمت ها بر اساس متر هستند یا نه؟و اینکه چه فرقی با بقیه حفاظ ها دارند ؟

    1. hefaz-koroshadmin

      سلام قیمت حفاظ شاخ گوزنی در همین صفحه ذکر شده است و قیمت ها بر اساس متر هستند فرق در مدل دارند که بر اساس حفاظ لیلیومی و ابشاری و شاخ گوزنی دسته بندی میشوند

  25. یه حفاظ شاخ گوزنی با تراکم بالا میخواستم پیشنهاد شما چیه و اینکه ما در تهران هستیم امکان فرستادن کارشناس هست؟

    1. hefaz-koroshadmin

      سلام پیشنهاد ما به شما تراکم 56 میباشد که بسیار مناسب است و امنیت بسیار بالایی دارد همچنین میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در تهران اعزام کارشناس بصورت رایگان برای شما صورت گیرد

    1. hefaz-koroshadmin

      سلام
      میتوانید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه برای تراکم ان و عوامل دیگر که بر روی قیمت تاثیر دارد با واحد پشتیبانی ما تماس بگیرید 09107500509

    1. سلام حفاظ های ما با رنگ کوره ای رنگ امیزی میشوند که یک از بهترین رنگ آمیزی هاست و دارای ماندگاری بسیار بالاییست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا